5 Mart 2015 Perşembe

Cassie Mae- Aşk-ı Felek




                           Cassie Mae- Aşk-ı Felek 


Âşık olmak için küçük bir yardıma ihtiyaç duyan herkese ithaf edilen bu hikâyede Kayla en yakın arkadaşının sevgilisi, okulun popüler çocuğu Talon’a çılgınlar gibi âşıktır. Onu ilk o görmüştür ancak en yakın arkadaşı Reagan ondan önce davranmıştır. Kayla’nın bu duygularını sadece Wesley bilmektedir. Wesley, Talon’ın en yakın arkadaşıdır ve Reagan’a âşıktır. Wesley ve Kayla aşklarına ulaşmak için beraber çalışmaya karar verir.
Kitap hakkında ne dediler:
“Cassie Mae’nin kitapları zevkli kaçamaklarımdan biri haline geldi. Zevkli çünkü kim romantik komedi okumayı sevmez ki? Kaçamak çünkü kitabı okurken tüm sorumluluklarımı bir kenara bırakıyorum. Ne? Bulaşık mı var?” - Pauline Creeden
“Kesinlikle Aşk-ı Felek’e bayıldım. Sevimli, eğlenceli, kaçık ve etkileyici...” - The Shadow Realm
“Kısa ve çok lezzetli bir hikâye arıyorsanız o zaman doğru yerdesiniz!” - Dark Faerie Tales
“Mae, beni tüm hikâye boyunca kıkır kıkır güldürdü. Yarattığı karakterler eşsiz ve eğlenceli.” - Book Ner



     Gül : Sade,sevimli bir ergen aşk hikayesi

     Sibel : Bir hikayenin anlatımında iç ses oranı fazla oldu mu bana afaganlar basıyor.Bu kitapta da iç ses vardı baya.Ama Allahtan çok bezdirmedi.Onun dışında eğlenceli,sevimli,yumuşak bir kitaptı.






Spolierlı yorum


       Gül : Adı yüzünden alıp almamakta tereddüt yaşamıştım.Bekleme yüzünden bir kere siparişi iptal ettim ikincisinde almak istediğim kitabın yanında kargoyu beleşe getirmek için aldım ,komik olan asıl almak istediğim kitap temin edilemediği için iptal olurken ,bu kitabın gönderilmesini durdurmaya başaramadığım  için geldi,Gözlerindeki Canavardan sonra okudum kitabı ve  o kadar sevdim ki bende inanamadım .Normalde kız karaktere sinir olmalıyım ne de olsa en iyi arkadaşı ile çıktığı çocuğu ayırmaya çalışıyor kendi menafaati için ama Wesley ve kendisini o kadar güzel ikna ediyor ki okuyucuda kendisini ikna olmuş buluyor ,evet ya herkes daha mutlu olacak ayırsınlar diye.Ama bir yandan Kayla ile birlikte ufaktan ufaktan aşık olmaya başlıyorsunuz Wesley e .
Uzun süredir  böyle bir kitap okumak istiyordum ,kızın adama parası için mi , kusursuz muhteşem über  düber fiziği için mi  yoksa olması gerektiği gibi sadece karakteri  için mi aşık olduğunu bilemediğimiz kitaplardan o kadar sıkıntı ve bıkkınlık geldi ki .Bu kitaptaki kusurlu olduğu için gerçek olan ( dünyada kusursuz hiç bir şey yoktur)  karakterlerin hepsini çok sevdim.


Sibel : Diğer çiftin yaptığı planın ve anlayışlılıklarının (böyle bir kelime var mı yav) azıcık ütopik olması dışında kitap için söyleyebileceğim başka bir şey yok.Okuyun bence,pişman olmazsınız.Veee evet Wesley candır :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder