23 Mart 2015 Pazartesi

Kim Karr-Yeni Bir Başlangıç (Connections Serisi 1)





Kim Karr-Yeni Bir Başlangıç

Ya "Hayatta bir kez" olabilecek bir şey için ikinci bir şansınız varsa? Trajediyle dolu geçmişi Dahlia London'ın ruhunu tamamen parçalamıştı. Mutlu son onun için bir hayalden bile uzaktı. Ama ya yeni bir başlangıç şansı olsaydı?

Wilde Ones'ın solisti River Wilde, Dahlia'nın hayatına yeniden girdiğinde, ilişkilerini ateşleyen güç, geçmişte engel olunan duyguların da etkisiyle fazlasıyla yoğundu. Dahlia, geçmişin izleri ve yeni hayatı arasında bocalarken hissettiği acı yavaş yavaş hafifliyordu ama suçluluk duygusundan kurtulamıyordu. River, onun kurtarıcısı olmak istiyor, onu yeniden hayata döndüren adam olmak için her şeyi yapıyordu. Ama peşlerini hiç bırakmayan bir geçmişle, kendilerine yeni bir gelecek kurabilecekler miydi?

"Sizi aynı anda hem aşka hem de karanlığa boğacak bir kitap. Kitabın sonu için ise... Vay be!" 
-Merve Akıncı, Şahmelek romanının yazarı-

"Yeni Bir Başlangıç, ilk görüşte aşkın varlığına ve ruh eşinizle aranızda koparılamaz bir bağ kurabileceğinize sizi inandırırken, şaşırtan kurgusuyla ise okuyucuyu kolayca içine çekmeyi ve hikâyenin bir parçası haline getirmeyi başarıyor." 
- Burcu Büyükyıldız, Çilek Mevsimi romanının yazarı-

"Büyüleyici, sürükleyici ve gizemli!" 
- Natasha Boyd, Aşka Var Mısın? romanının yazarı-

"Duygusal, beklenmedik ve kesinlikle ateşli."
- K.A. Tucker, On Küçük Nefes romanının yazarı-

"İnanılmaz derecede duygusal, romantik, seksi ve bağımlılık yaratıcı!"
- Samantha Young, Dublin Caddesi romanının yazarı-



                                                                    Sibel:
 Tamam rock gruplu kitaplar şimdi çok moda,evet güzel bir konu ama kardeşim şu kadın karakterlere gazeteciden başka meslek bulamıyor mu bu yazarlar.Neyse kitaba gelirsek pek öyle beğendiğimi söyleyemem.Ortalama bir kitaptı bana göre.Özellikle son 50 sayfa falan seni seviyorum,hayır ben seni seviyorum,hayır ben seni daha çok seviyorum hayırrrrrrrrrrr bennnnn şeklinde geçince afaganlarda bastı haliyle bana.Yazarın son sayfalarda yaptığı atak olmasa serinin 2.kitabını okumaya gerek yok diyebilirdim.Ama spoiler vermeden son anda ne olduğunu söyleyebilmek mümkün değil.Bu arada kitapta sık sık adı geçen U2’nun Beautiful Day şarkısı kafamı kurcaladı birde.U2’nun 2000 yılında çıkarttıkları All That You Can't Leave Behind albümlerine ait bir single ı kitaptaki kızla babasının 1999 da gittikleri bir konserde dinlemeleri de ayrıca merakımı uyandırdı. 







Gül
Asıl şoku sanırım bu kitabın 6 kitaplık bir seri olduğunu okuduğumda yaşadım  birinci ve ikinci kitaplar ( buçukları saymıyorum )    bu şaşkın çiftimize aitler 5 ve 6. Kitap henüz yazılmamış.

Kızın mesleği  gazetecilik mi ? Arkadaşı ona sen resim çekersin dememiş miydi? Ne zaman gazeteci oldu röportaj yaptı,röportaj da pek röportaj gibi değildi zaten.Arkadaşı ona yıllar evvel sana asılan adam çok meşhur oldu hazır nişanlın öldü iki sevişir depresyonda çıkarsın dese daha mantıklı olurdu kitap.Sonu var ya o zorlama sonu ,yapma ablam ya ikinci kitap okunsun yapmayın böyle atraksyonlar.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder