19 Mart 2015 Perşembe

Koş Vatandaş Okumadan Geçme Bunları 2

         Koş Vatandaş Okumadan Geçme Bunları  

                                            HISTORICAL – CHICK LIT  



KRISTEN ASHLEY – GİZEMLİ ADAM
Gül
Aslında bu kitap serinin ilk kitabı ama serinin ikinci kitabı beklenenden çok kötü olduğu için sadece bu kitabı aldık .Acayip severek okumuştum.
Sibel
Kitap yakışıklı kaynıyor.Hepsi de bizim kıza ilgi duyuyor.Eeeee kızımız da etrafı yakışıklı abi dolu hepsine şöleeee bir akıyor ufaktan.İşin bu kısmı okuyanların bazılarını rahatsız etmiş.İşte GA ya aşıkken herkese de pas veriyor diye.Ama nedense bana daha gerçekçi geldi (yada bende olsam öyle yapacağım için beni rahatsız etmedi) Yani sonuçta aşık oluyorsun kör değil ki =) Bu arada o 1,5 sene olayına idealimdeki ilişki diyebilirim =p
Gizemli Adam Yurt Dışı kapak

 TARA SIVEC – BAŞTAN ÇIKARICI ATIŞTIRMALIKLAR
Gül
Eğer küfürden rahatsız olmuyorsanız ,sevebileceğiniz bir kitap.Kitaptaki herkes çatlak .Okurken gülmek gözümden yaş geldiği yerler oldu.
Sibel
Uzun zamandır bu kadar güldüğüm bir başka kitap hatırlamıyorum.Evet çok küfürlüydü kitap ama küfürler o kadar doğal ve komik bir tarzda kullanılmıştı ki,sadece benim daha çok gülmeme neden oldular =) Seri olmasına sevindiğim yegane kitap diyebilirim.Bu karakterler tek kitapta harcanamayacak kadar iyiydi…


TARRYN FISHER – LOVE ME WITH LIES
1-Fırsatçı
2-Tehlikeli Kızık
3-Hırsız
 Gül
Bu hatun da ne yazsa okurum yazarlarından .Seri başlı başına şok edici.Yazarın Siyah Damar romanınıda es geçmemek lazım .Collen Hoover la birlikte yazdıkları kitap Never Never i sabırsızlıkla bekliyorum
Sibel
Serinin tüm kitaplarındaki karakterleri içlerindeki kötülükleri,hırsları, nefreti genel kitap karakterlerinde olmasına alıştığımız mükemmellik yerine normal insan boyutunda yazan sıradışı bir yazar bence bu kadın.Ve bu şekilde okurken sizi rahatsız etse de öyle bir kurgu ile yazıyor ki elinizden bırakamıyorsunuz.

TARRYN FISHER – SİYAH DAMAR
Gül
Gece yarısı bittiğinde kalakaldım.Hayatımda ilk kez seri olsa keşke dediğim kitap.Kadın karakter o kadar sorunlu ki sevemiyorsunuz ,ama garip bir şekilde hayran oluyorsunuz.
Sibel
Nedir,kimdir,ne,neden.niçin… kitabın sonuna kadar sorduğunuz ama asla tahmin edemediğiniz bir kurgu.Çok güzel ve değişik bir kitaptı.Piyasadaki copy paste kitaplardan sonra çok büyük bir değişiklikti bana göre bu kitap.

COLLEEN HOOVER – UMUTSUZ SERİSİ
1-Umutsuz
2-Yeni Bir Umut
Gül
Bu yazar ne yazsa okurum ,Umutsuz ve Yeni Bir Umut olarak iki kitaptan oluşuyor( 2,5 ta var ama o Türkçe ye çevrilmedi) .Diğer serilerdeki gibi erkek bakış kitabı zaman kaybı kesinlikle değil hatta Umutsuzdan daha fazla severek okudum
Sibel
Umutsuzu ilk okumaya başladığımda Tatlı Bela veya Kusursuz Kimya gibi ergen aşkını konu alan bir kitap sanıp,sonrasında feci ters köşeye yatmıştım.Ve yine 2.kitap Yeni Bir Umudu duyduğumda piyasadaki erkeğin gözünden hikaye rutini sanıp bir kez daha ters köşeye yatırdı beni yazar.Her iki kitabı da büyük bir zevkle okudum.

Umutsuz u okuyanlar için anlamlı bir resim :)

KARINA HALLE – GÜNAHLAR VE İĞNELER
Gül
GR puanı yüzünden aldım diye hatırlıyorum.Pek bir şey beklemeden .O kadar farklı ve güzel çıktı ki kitap ,inanılmaz bir hazine bulmuş gibiyim.Herkes okumalı dememe tek sebebim ,herkesin sevebileceği bir kitap değil.Azıcık karanlık bir kitap,ana karakterlerle empati kurmak çok kolay değil.
Sibel
Pek bir şey ummayıp,çok beğendiğim kitaplardan bu da.Karakterlerin hepsinin arızalı ve kötü oluşu kitabı daha da ilgi çekici hale getirdi bana göre.Serinin 2.kitabını özellikle Javier’i heyecan ve merakla bekliyorum.


KATJA MILLAY – HERŞEY BİTTİ DERKEN
Gül
Ergen olmayan ergenlerden ,çok güzel bir hikaye.Kötü bir isim ve kötü bir kapağa sahip Türkçesi malesef  
Sibel
Bu şekilde kitaplarda ki ergen olamayacak kadar mantıklı ve olgun olan ergenlere o kadar alıştım ki, normal ergen davranışında bulunan kitaplardaki ergenleri okuyunca ‘amannn ne salak yavvv’ diyorum artık (Bir cümle içinde 4 tane ergen kelimesi kullanmışım.Bununla birlikte 5 oldu =p )Ama bu kitabı sevdim, güzel bir hikaye ve anlatımdı.

Herşey Bitti Derken Yurt Dışı Kapağı


JESSICA SHIRVINGTON – İKİ HAYAT ARASINDA
Sibel
Değişik konusu,akıcı anlatımı ile beğendiğim bir kitaptı.

K.A. TUCKER – ON KÜÇÜK NEFES
Gül
Sonunu çok zorlama bulduğumu söylemem lazım.Ayrıca ruhsal iyileşmeye pek inanan biri değilim.
Sibel
Hikaye biraz depresif olsa da ben beğendim.Bazı şeyler tahmin edilebiliyordu ama konunun işleyişinden dolayı beni pekte rahatsız etmedi açıkçası.Ben beğendim bu kitabı.

SARRA MANING – AŞK KAÇ BEDEN GİYER
Sibel
Uzun olmasına rağmen sıkılmadan,zevk alarak okuduğum kitaplardandı.

TAWNA FENSKE – YALANCI AŞIK
Gül
Eğlenceli,gülerek okuyabileceğiz bir kitap .
Sibel
Çok güldüm ben bu kitabı okurken.Beni eğlendiren,yüksek sesle güldüren bu tarz kitapları seviyorum =)


SUSAN ELIZABETH PHILLIPS – AŞK ÇOK YAKINDA
Gül
SEP sevdiğim bir yazar olmuştur ,serinin bir önceki kitabından kesinlikle daha güzel ama Sensiz Olmaz değil.
Sibel
SEP ne yazsa okurum dediğim yazarlardan.Bu kitabı da beni hayal kırıklığına uğratmadı.

Aşk Çok Yakında Yurt Dışı Kapağı


JENNIFER PROBST – ARANAN AŞK BULUNDU
Gül
Üstteki kitapla konuları çok benzediğinden ard arda okunmamalı .
Sibel
Ben de ne yazık ki bu iki kitabı arka arkaya okuyanlardanım (kasıtlı değildi,denk geldi) O yüzden biraz SEP in gölgesinde kalmakla beraber hakkını yememek lazım,güzel ve keyifli bir kitaptı.

JILL SHALVIS – LUCKY HARBOR SERİSİ
1-Aşka Yolculuk
2-Küçük Tatlı Heyecan
3-Sırılsıklam Aşk
Gül
Kız kardeşler aşkı seri halde buluyorlar içlerinde en çok ilk kitabı sevmiştim.
Sibel
Üç  kitabıda sıkılmadan,zevkle okudum.Tam zaman geçirmelik hoş kitaplardı.

SARAH MACLEAN – THE RULES OF SCOUNDRELS
1- İntikam Ateşi
2- Geçmişten Gelen Mutluluk
3-Aşk Affetmez
Gül
Serinin bir ve üç nolu kitaplarını daha çok beğendim ,ikinci kitaptaki kızı ben sevmedim ama erkek karakter sevmekte çok ısrarcıydı.
Sibel
Serinin tüm kitaplarını keyifle okudum.Sevdim bu yazarı.

LAURA LANDON – MASUM YALAN
Gül
Değişik bir konusu var.
Sibel

Bu aralar historicallerden yana hep hayal kırıklığına uğradığımdan olsa gerek bu kitaba da pek hevesle başlamamıştım.Ama değişik konusu,akıcı anlatımı ile bir solukta okudum ve beğendim.

Masum Yalan Yurt Dışı Kapağı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder