12 Mart 2015 Perşembe

Sarah J. Maas-Karanlık Taç (Cam Şato Serisi 2)




                 Sarah J. Maas-Karanlık Taç 

Karşınızda Kralın Şampiyonu Celaena Sardothien. 
Güzel Ölümcül Efsanevi Celaena şeytanın buyruklarını yerine getiren zalim bir suikastçı mı? 
Gerçek sevgiyi arayan tutkulu bir âşık mı?
Kralın bir numaralı suikastçısı olan Celaena, sarayın en korkulan kadını. Ne kadar kan dökerse o kadar özgür olabiliyor. Ama üstlendiği her ölüm, söylediği her yalan, sevdiklerini tehlikeye bir adım daha yaklaştırıyor. 
Yüzbaşı Westfall ve Prens Dorian onu korumaya devam etseler de, Celaena korkunç bir gecede, büyük bir trajedi yaşayacak. 
Celaena ne için savaşacak: Özgürlüğü mü, kalbi mi yoksa krallığının geleceği için mi?





Gül
Güçlü bayan karakterlerden hoşlananlar için mükemmel bir seri. Ahhh Chaol ahhhh ,ne diyeyim ben sana.


Sibel
Zevkle,sıkılmadan okunan güzel bir seri.Ama devamlılığı konusunda bizi deli edecek  gibi duruyor.               Bende Chaol’u çok sevdim ama gönlümün birazı hala Dorian’da kaldı.



İlk ve ikinci kitabı okumamışlar için buradan sonrası Spoiler içeriyor olabilir …


Gül

     İlk kitabın sonunda kralın şampiyonu olan Celaena ,kralın emrettiği işleri yapmaya başlar,elbette kendi bildiği şekilde .İkinci kitapta hikayeyi herkesin ağzından dinlediğimiz için daha ilgi çekici ve sürükleyici olmuş bence .Team Dorian cılar için üzgünüm ama bu kitapta başrol diğer kitapta da benim favorim olan Chaol .Gerçi Dorian yeni elde ettiği güçleri algılamaya çalışıyor tüm kitap boyunca. Ve makus olay sonrası Chaol ve Celaena ayrı iken bile aralarına girmeyerek beni mutlu ediyor.Kitabın sonunda Celaena hakkında öğrendiğimiz gerçek Chaol kadar bizi de şaşırtıyor.Aslında dönüp ilk kitaba baktığımızda Celaena’nın bize ip uçları verdiğini anlıyoruz ama okurken anlamadığımı en azından bunu beklemediğimi söylemeliyim.
Dex orijinal kapaklara para verse bu seride ne güzel olur .Süper kötü, dandik kapaklarla yayınlıyorlar seriyi.Bu seri altı kitap yurt dışında üçüncü kitap yayınlandı bu yıl dördüncü kitabın çıkması bekleniyor ( arada çıkmış buçukları saymıyorum )  ve 2017 de bitecek .Seri bitmeden ölürsem evet gözlerimi bu yüzden kapayamayacaklar.
Yurtdışı kapakları 

Sibel

     Gül ilk kitap olan Cam Şatoyu okuyup bana tavsiye ettiğinde serinin devam edip etmeyeceği belli olmadığından en azından 2.kitap çıkmadan okumaya başlamak  istemedim.Ne zaman ki Karanlık Taç satışa sunuldu o zaman seriye başladım.Belki de iki kitabı arka arkaya okuduğumdan olsa gerek olayların gidişatı ve Celaena’nın kim olduğuna dair tahminlerim doğru çıktı.İlk kitapta kralın şampiyonu olabilmek için yapılan yarışmayı başlarda ana konu sansam da sonraları konu çok farklı bambaşka bir boyuta gitti.Yine ilk kitapta Doriancı tarafım Chaol’a göre ağırlıktaydı.Yani Team Doriancıydım =)   

     Karanlık Taç ilk kitabın kaldığı yerden devam ettiğinde bende heves içinde okumaya başladım.Ancak özellikle kitabın ilk yarısında hareketli sahnelerin oldukça az olması ilgimin birazcık dağılmasına neden oldu.Sıkıldım mı?Kesinlikle hayır.Ama genelde ilk kitaplar giriş kitabı olur,devam eden kitaplarda herşey daha bir hızlanır ya,bu kitapta o hız yoktu sanki.Belki serinin 6 kitaptan oluşması sebebi ile böyledir.İkinci yarıdan sonra ise kitap biraz daha hız kazandı neyse ki.Sonuç olarak devamı sabırsızlıkla beklenen seriler arasında yerini aldı Cam Şato serisi.Bu arada 2.kitapta başrolün Chaol’a geçip Dorian’ın geri plana itilmesi ile Chaol’un duygularının daha yoğun anlatılması (çok şekerdi ama yaaa) yüzünden Team Doriancılıktan Team Chaol’a geçiş yapmış olabilirim.Olabilirim diyorum çünkü hala Dorian’dan tam vaz geçebilmiş değilim (maymun iştahlı mıyım neyim :p )


                                                   
                                                    
Dördüncü kitabın  kapağı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder