4 Mayıs 2015 Pazartesi

Jill Shalvis- Aşk Şans İşidir (Lucky Harbor Serisi 4)



Jill Shalvis- Aşk Şans İşidir 
Mallory Quinn Şanslı Liman’ın iyi kızı olarak bilinir. O şefkatli bir hemşire, yardımsever bir komşu, hoş sohbet bir tanıdıktır her zaman. Herkesi düşünür, herkes için bir şeyler yapar; kendisi hariç. Ondan beklenen, kendisi gibi iyi birini seçip Bay Doğru’yla birlikte olmasıdır. Ancak Mallory, Bay Yanlış’a abayı yakalı çok olmuştur.

 Ty Garrison, Şanslı Liman’da yenidir. Kasabanın kötü çocuğu olmaya aday bu gizemli adam, yaralandığı kazadan sonra Mallory’nin çalıştığı hastaneye kaldırılır. Gördüğü fizik tedavi boyunca Mallory hep yanı başında olmuştur. Bu engel olunamayan yakınlık, ilişkilerini hemşire-hasta ilişkisinin ötesine taşıyacaktır ancak Bay Yanlış’la Bayan Doğru hangi hikâyede mutlu sona ulaşabilir ki?
 Yine de Şanslı Liman, mucizelerin gerçekleştiği kasabadır. Her an her şey olabilir.

 “Jill Shalvis aşk hikâyesi yazdığında, sayfalar su gibi akıp gider.”
 -Robyn Carr
 New York Times Bestseller Yazarı

Gül
Kalbi kırık bir kaslı adama iyi gelecek şeyler
           1)Kasaba havası
          2) Kasaba  güzeli hemşire kızımız

Sibel
Sıkılmadan okunan,çıtır,çerez bir kitaptı.Serinin ilk üç kitabını sevdiyseniz bu kitabı da sıkılmadan okuyacağınızı düşünüyorum. (Büyük şehirde yaşıyorum ve hemşire değilim.Daha baştan kaybetmişim ki ben şansımı =p )




Gül
Serinin ilk üç kitabındaki kızkardeşlerden sonra ikinici üçlü grubun ilk kitabı bunlarda çikolata severler.Neden yakışıklı kaslı ve paralı yaralı bir erkek bulamadığınızı anladınız değil mi ? Üç kişilik bir arkadaş grubu kurmanız gerekiyor.En azından bu seriyi bakacak olursa öyle olmanız gerekiyor.

Sibel
Ama amaaa benim üç kişilik arkadaş grubum vardı.Neden bulamadım ben,nerde hata yaptım acep ??

Serinin Yut Dışı Kapağı


Gül
Benimde var ,cevap kasabada yaşamıyor oluşumuz olabilir.
Bu kasaba da geçen aşk romanlarına hastayım.Türkiye’de tersine göç için yapılan teşvik  "Hadi gel köyümüze geri dönelim ,Fadime’nin düğününde halay çekelim"  olduğu için başarılı olmadı.Şarkı  "Hadi gel köyümüze geri dönelim,kaslı abiyi bulup kendi düğünümüzde halay çekelim " olsa şehirde yaşayan bekar kızlar akın akın köye göç ederdi.

Sibel
Böyle dediler de biz mi dönmedik.Öyle bir şey olsa halay başı olurdum kesin =D



Gül
Bir Amerikan kasabasını gidip görmek istiyorum.Her köşeden yakışıklı adam mı fırlıyor diye. Ya da uzaklaşmak isteyen zengin ve yakışıklı erkekler mi var diye.Bu kadar insan yeşil kart için bu sebepten uğraşıyor demek ki.
Sibel
Böyle kitaplar yüzünden sana Amerika’da yaşama şansı veriyoruz nerede yaşamak istersin diye sorsalar,New York,LA ve Las Vegas vs yerine Allah’ın unuttuğu bu şekil küçük kasabalardan birinin ismini verirdim kesin…
Bir fan bunu Ty olarak düşünmüş
 yürüyün gidelim U.S.A ye ,bu adam yüzünden gayet sıkıcı
bir dizi izlemiştim, kendisi Alex O'Loughlin  olurlar

Gül
Neyse bu kadar uzun yazdım kitaptan da bahsedeyim ,güzel eğlenceli bir hikaye sıkmadan okunuyor.Aklı başında kadın karaktere sahip kitapları seviyorum.
Sibel

Bu kadar geyikten sonra kitapla ilgili de bir şeyler yazsak iyi olur tabi ama bu tarz kitaplar için çok fazla yorum yapılacak bir durum olmuyor.Genelde aynı kalıptan çıkmış gibiler.O yüzden çok detaylı bir yorum yazmak zor.Kısaca özetlersek kafanızı çok zorlamayacak,sıkılmadan okuyabileceğiniz,eğlencelik bir kitaptı diyebiliriz.Bu arada kitaptaki kadın karakterin parası olmayanlar için açmaya çalıştığı poliklinik olayı bana ER dizisindeki hemşire Hathaway’i hatırlattı =) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder