13 Mayıs 2015 Çarşamba

Kylie Scott-Aşkın Ritmi (Stage Dive Serisi 2)


Kylie Scott-Aşkın Ritmi  
Kylie Scott, çok satan romanı Aşkın Müziği ile başladığı Stage Dive serisine Aşkın Ritmi’yle devam ediyor.
 Stage Dive’ın bateristi Mal Ericson, imajını acilen toparlamalıydı, en azından bir süreliğine. Koluna takacağı iyi bir kız bu sorunu çözerdi. Mal, bu planın kalıcı olması niyetinde değildi, ama hayatındaki tek doğru kızı bulmayı hesaba katmamıştı…

 Anne Rollins, gençlik hayallerini ve odasının duvarlarını süsleyen rock tanrısıyla tanışmayı hayal bile etmemişti, özellikle de bu koşullar altında: Anne’in altından kalkamadığı maddi problemleri vardı. Fakat yine de partinin vahşi bateristinin sahte kız arkadaşını oynaması için sunulan teklifi kabul etmek pek de iyi sonlanamazdı. Adam ne kadar seksi olursa olsun!.. Değil mi?


 “Ateşli ve eğlenceli, baş döndüren aşk romanlarından hoşlanan okurlar bu serinin her kitabına bayılacaklar.” – Booklist (Starred Review)

 “Aşkın Ritmi hayal kırıklığına uğratmıyor. Ateşli, yaramaz ve komik! Bu adamların kesinlikle hayranları oldum ve Stage Dive nereye turneye giderse gitsin, peşlerindeyim!” – Up All Night Book Blog

Gül
Uzun süredir kadın karakteri bu kadar aklı başında bir kitap okumamıştım.İlk kitaptan kesinlikle daha güzel.
Sibel
Bu serinin ilk kitabı çıkacağı zaman feci heves yapıp koşturarak gidip almış ve amannnn olmuştum. Kitabın özetini okuduğumda daha bir yaşlı karakterler beklerken nispeten ergenlerden oluşan bir müzik grubu ile karşılaştığımda hayal kırıklığına uğramış,o yüzden kitabı pek de beğenmemiştim.O yüzden bu kitabın çıkacağını duyduğumda iyi hadi bakalım çıksın,bir ara okurum modundaydım.Belki beklentimin ilk kitapta ki kadar yüksek olmaması sebebi ile bu kitabı daha çok sevdim. Sıkılmadan, keyif alarak okudum.


Gül
Açıkçası ilk kitabı pek sevmemiştim.O yüzden önyargı ile başladım kitaba ama kitap beni şaşırttı doğrusu .Beğenerek okudum.Mal ı ,ismine rağmen  sevdim.Belki empati kurduğum için .Benzer bir tecrübe yaşadığımdan tüm o hiperaktivitesini anlayabildim.Eğlenerek okunabilen ,ama daha fazla bir şey vaad etmeyen bir kitap.


Sibel

Bu kitaptan önce Shannon Stacy-Senin İçin kitabını okumuş,o kitaptaki Beth karakterine feci sinir olmuş biri olarak bu hikayedeki Anne resmen ilaç gibi geldi.Ohh be dedim ne istediğini bilen, insanı delirtmeyen bir kadın karakter okumak ne güzelmiş =D Bence kitapta her şey kararında ve tadındaydı. Bir ara eyvah drama mı bağlayacak diye endişe ettim ama yazar onu da kararında işlemişti.Ve Anne’de Mal’da sevimli,sıkıcı olmayan,okuması zevkli karakterlerdi.Genelde serilerin ilk kitapları daha güzel olur ama bence de bu kitap ilkinden daha güzeldi.Serinin devamını okumak için heves yaptım sayesinde =) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder