10 Haziran 2015 Çarşamba

Jennifer E. Smith – Hayallerimiz Sen ve Ben


Jennifer E. Smith – Hayallerimiz Sen ve Ben

Yıldızların ışığı kalbe giden yolu aydınlatır...
Bambaşka hayatları olan Lucy ve Owen, bir gün tüm şehirde elektriklerin kesilmesiyle yaşadıkları apartmanın asansöründe mahsur kalırlar. Bu süre zarfında yakınlaşan iki genç kurtarıldıktan sonra tüm geceyi karanlık Manhattan sokaklarında geçirirler. Gecenin sonunda, yıldızların altında hayallerinden bahsederken derin bir uykuya dalarlar.

Paylaştıkları bu özel gecenin ardından Lucy Avrupa'ya, Owen da Amerika'nın batısına doğru uzun bir yolculuğa çıkar. Edinburgh'tan San Francisco'ya, Prag'dan Portland'a uzanan serüvenleri boyunca uzaktan da olsa haberleşmeye devam ederler. Dünyanın iki farklı ucuna savrulan Lucy ve Owen'ın yolları tekrar kesişebilecek midir?

"Hayallerimiz Sen ve Ben, sizi herkesin hayallerindeki o yere, aşkın mesafeleri aşabildiği o büyülü yere götürecek."
-Huntley Fitzpatrick-

"Kırılgan bir uzun mesafe ilişkisi… Özellikle uzaktan birbirini seven insanların çok iyi anlayacağı modern ve büyüleyici bir hikâye."
-Vanity Fair-

"Jennifer E. Smith, içten ama hüzünlü ve derin hayal kırıklıklarıyla bezenmiş romanların yazarı. Owen ve Lucy'nin hikâyesi, yolları ayrılan iki gencin romantik ve şiirsel bir anlatısı."
-Publishers Weekly-
(Tanıtım Bülteninden)


Sibel
Yazarın yeni kitabının çıktığını duyduğumda gerçekten arka kapak özetini okumadan aldım.Bu da diğer iki kitabındaki gibi çok güzel bir anlatımla yazılmıştı.Ancak tüm kitap boyunca Lucy ve Owen’ın sadece üç kere buluşması beni azıcık hayal kırıklığına uğrattı.Konu olarak diğer kitaplar kadar sürükleyici bulmamış olmamın sebebi sanırım buydu.Ama yazarın anlatımının akıcılığı nedeni ile yine de sıkılmadan,bir çırpıda okuyup bitirdim.Yani bu yazarı takibe devam diyorum.


Gül

Bazı hikayeler vardır sizi kalbinizden yakalar.Belki de doğru hikayeyi doğru zamanda okuduğunuzda bunun olması daha mümkün.Bu kitaba bir aşk kitabı diye başlarsanız (Bkz üstteki kişi ) “Ahh hadi ama” demeniz çok mümkün.Çünkü bu kitap  ; birbirlerinin bir şekilde akıllarına düşmüş iki insanın ,biri dünyayı ( yani nerdeyse) diğeri Amerika yı gezerken olabilecek en ilkel şekilde haberleşirken ,kendilerini  ve etraflarını tanıma hikayesi.Aralarında maddi ve fiziki uçurum bulunan iki ergen kalbin buluşma çabası.Bu yazarın en sevdiğim yanı bu ; kitabın sonunda olmaz denilenler olmuyor, süper düper mutlu sonlar yok ,mantıklı ayaklarını yere basan sıcacık genç hikayeleri yazıyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder