21 Ağustos 2015 Cuma

Julie Garwood-En Güzel Hediyem (Crown's Spies Serisi 3)


Julie Garwood-En Güzel Hediyem 
 New York Times çok satanlar yazarı Julie Garwood okurlarını bir kez daha nefes kesen sürükleyici bir aşk hikâyesinin derinlerine çekiyor... Küçücük yaşında aileler arasındaki anlaşmayla evlendirilen Sara Winchester büyümüş ve muhteşem güzelliğe sahip genç bir kadın olmuştur; artık tek beklediği şey kocası St. James Markisi’nin günün birinde ortaya çıkarak en sonunda onun kalbini çalmasıdır. Bu masum genç kadın, evli
olduğu kişinin meşhur korsan Pagan olduğundan da bihaberdir. Karşısına dikilen son derece kibirli genç adam, Sara’nın kalbini, bedenini ve ruhunu gerçekten en vahşi hazlarla besleyecek, ona aşkların en büyüğünü yaşatabilecek midir? Kadınlara kendini açmayı her zaman reddetmiş genç bir erkekle, yıllar boyu beklediği aşkına kavuşma hasretiyle yanan genç bir kadının yürekleri ısıtan hikâyesi…

Gül
Kitap bittiğinde başım ağrıyordu.Bu kadar konuşulmaz ki

Sibel
Evetttt çok konuşuyorlardı ama ben sevdim  =) Kız çok salaktı ama sevimli olanlarından.O yüzden okurken baya eğlendim.

Gül
Ben eskiden Julie severek okurdum “Düğün” olsun “ Gelin “ olsun .Sanırım ikinci seride Julie den  sıkılmaya başladım ,Julie severler bir yandan darağacını kurarken savunmamı yapayım.Tek tip yazıyor.Tüm karakterlerin aynı olmasını falan geçtim aynı cümlelerle yazıyor.
Ve kadın karakterleri aşırı fazla konuşuyor .”Len sussssss” diye bağırmak isteyecek kadar.Bunu sevimli bulan erkek karakterde bana pek ilginç gelmediğinden kitaplarda maalesef sevilerek okunmuyor
Yalan yok bu serinin ilk iki kitabını okumadım ki bence gerekli değildi,ekürim “Oku buna yorum yazarız “ demese bu da okunmazdı.

Sibel
Ve yine yeniden historicalde ayrıldık seninle sevgili ekürim.Çünkü ben kitabı baya beğendim.Bir kere konusu oldukça değişikti,alışıldık historicallerden farklıydı ki bu da ilaç gibi geldi bana.Ayrıca kendine güvenen kadın karakterleri bir severim.Bu kızında kendine güveni top noktadaydı ama bu seferki saflıktan kaynaklı güven olduğu için okurken eğlendirdi beni.Kızın karakteri,çok sevdiğim defalarca okuduğum ama sıkılmadığım bir beyaz dizi olan Billie Green-Son Gül kitabındaki Toby’ye benziyordu.Belki de Toby’yi anımsattığı için bu kadar beğendim.Ama ben sıkılmadan, eğlenerek ve severek okudum kitabı.

Seriyi sıralı okumadan da anlaşılır bir kitap.Ancak içinde geçen bazı yerleri ilk iki kitabı okuyan anlayabilir.Ama bu noktalar hikayenin akışıyla ilgili olmadığı için çok da elzem değil.Yine de bence vaktiniz varsa sıralı okuyun derim =) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder