19 Ağustos 2015 Çarşamba

Kresley Cole-İblis Kral'ın Öpücüğü (Immortals After Dark Serisi 7)


Kresley Cole-İblis Kral'ın Öpücüğü 
BİR ÖPÜCÜKLE KRALİÇESİ OLACAĞINI ANLAMIŞTI!

  BÜYÜCÜNÜN FELAKETİ…

 Bir büyücü olan İllüzyonlar Kraliçesi Sabine muhteşem bedeninden vazgeçmeyi göze almıştır ama kalbinden asla vazgeçmeyecektir.

 SAVAŞÇININ SAPLANTISI…
 İblislerin kralı ve amansız bir savaşçı olan Rydstrom Woede ise ne pahasına olursa olsun büyücüden vazgeçmeyeceğine dair yemin etmiştir.


 BİRBİRLERİNİ BU KADAR ÇOK ARZULAYACAKLARINI KİMSE BİLEMEZDİ…
 Âşıkların tutkusu alev alev yakan her karşılaşmalarında giderek artmaktadır. Birlikteliklerine engel olan şeytani düşmanı yenebilirlerse Sabine iblis için her şeyden vazgeçecek midir? Yoksa gururlu Kral, tacı ile kılıcını bir kenara bırakıp büyücünün peşinden mi koşacaktır?

 “Karanlık ama tutku dolu romanslara ateşli sahneler katma konusunda Cole’a her zaman güvenebilirsiniz.”
 Romantic Times

Gül
Çeneye vurmanın roman hali.

Sibel
Başlardaki vericem,vermicem kısmı bütün kitap boyunca devam edecek diye çok korktum ama neyse ki sonrasında toparladı da keyifle okudum =)


Gül
Bu seriye blog macerasından sonra başladım ,ilk kitaplar fena olmasa da bu kitapta azıcık fenalık gelmiş olabilir.
Tamam çekişmeli,atışmalı kitaplardan hoşlanıyorum  ama sınırı olmalı sanırım .Kim kimi yenecek diye bu kaa uzatılmaz ki ayrıca bir de  konunun seks olması hepten olayı koparıyor.
Bir süre sonra sıkıldım ve o sıkılma hissi gitmedi sonuna kadar sürdü bende .Diğerlerine nazaran daha az sevdiğim bir kitap oldu.



Sibel
Bu kadının yazdığı tüm kitaplarda (bu seride) hep bir seks gerilimi oluyor ama kadınım,eşim olayını güzel işlediği için beni pek de rahatsız etmiyor açıkçası.Alıştım sanırım yazarın bu tarzına.O yüzden kitabı da severek sıkılmadan okudum.Evet ilk başlarda alıcam,vermicem muhabbeti biraz daha uzasaydı sıkabilirdi ama olay sonrasında değiştiği için ben beğendim.Seride daha fazla beğendiğim kitaplar oldu ama bu da fena değildi bence,hayal kırıklığına uğramadım.
Bir sonraki kitabı heyecanla beklenen serilerden benim için bu seri.O yüzden devamı hemen çıksın da okuyalım =D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder