24 Ağustos 2015 Pazartesi

Susan Elizabeth Phillips -Doğuştan Çapkın (Chicago Stars Serisi 7 )


Susan Elizabeth Phillips -Doğuştan Çapkın
 Bomboş bir otobanda muhteşem bir futbolcu, kunduz kostümlü bir kadın… İşte, hayat bu kadar komik olabilir. Yol kenarında başsız bir kunduzun yürüdüğünü görmek her gün karşılaşılabilecek bir manzara değildir. Chicago Stars’ın oyun kurucusu Dean Robillard’ın destansı yaşamında bile... Dean yeni spor arabasının frenlerine asılıp kunduzun yanında durur ancak kunduz, kocaman kuyruğu sallanırken küçük, sivri burnunu havaya dikerek yoluna devam eder. Hem de tam gaz. Çünkü kunduz çok öfkelidir… Bu kesinlikle bir dişi kunduzdur çünkü başının olması gereken yerde, terle ıslanmış, koyu renk, atkuyruğu saçlar görünmektedir. Kendi sıkıcı yolculuğunda aklını dağıtacak bir şey için yanıp tutuşan Dean kapıyı açıp Colorado’ya giden yola adım atar…
Eğlenceli, romantik ve dokunaklı… Doğuştan Çapkın unvanını kaybetmek üzere olan bir altın çocuk ile kendinden başka kimseye güvenmemesi gerektiğini öğrenmiş, cesur bir kadının unutulmaz aşk hikâyesi. 
“Keskin bir zekâ ürünü, sürükleyici, romantik ve seksi bir hikâye.” Chicago Tribune

Gül
Serinin Sensiz Olmaz dan sonra en beğendiğim kitabı oldu
Sibel
Sensiz Olmaz benim için de serinin en sevdiğim kitabı.Bu kitabı da çok beğendim.SEP şimdiye kadar beni hiç hayal kırıklığına uğratmadı.


Gül
Bol aşk romanı okuyan biri olarak iyi bir aşk romanı bulmak zor olduğunu biliyorum.Ama SEP bizi pek yanıltmayan bir yazar.Kitaptaki karakterlerini ince ince işleyip onları karikatürleştirmekten kurtarıp, eğlenceli,zeki karakterler veriyor daima bize.
Bu kitapta ise çoşmuş  ,Dean ve Blue arasındaki ( özellikle araba yolculuğu sırasında olanlar) dialoglar o kadar zekice ki insan “ Neden bu kadar hazır cevap değilim” diye sinirleniyor.
Belkide bu kadar güzel kitaplar yazmış olmasının sebebi ( kısa hikayeler hariç) 20 küsür kitap yazmış olmasıdır.GR nın yalancısı olarak 2016 da 8 inci   Chicago Stars serisi kitabı çıkacakmış diyeyim 


Sibel

Arka kapak tanıtımına hiç bakmadan sadece adını gördüğüm an sepete eklenen yazarlardandır benim için SEP.Bu kitabında da beni bu konuda yanıltmadı.Çok beğendim,çok eğlendim okurken. Biraz klişe bir cümle olacak ama kitaptaki bütün karakterler 7 sinden 70 ine mükemmel işlenmişti bence. Her bir karakteri okurken ayrı keyif aldım.Yapılan espirilier ,verilen cevaplar o kadar yerinde,güzel,zekice ve komikti ki yazara bunun için ayrı bir hayranlık duydum.Dean ve Blue arasındaki diyaloglar,Blue ve Nita’nın atışmaları kahkahalarla gülmemi sağladı.Bittiğinde keşke biraz daha uzun olsaydı dedim.O yüzden elimde okunmayı bekleyen sürüyle kitap olmasına rağmen deli gibi serinin önceki kitaplarını yeniden okumak istiyorum şu anda =) 

Yurt Dışı Kapağı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder