7 Eylül 2015 Pazartesi

A.L. Jackson-İçimdeki Sen (Closer to You Serisi 1)


A.L. Jackson-İçimdeki Sen 
"Hayır, Aly, hayır."
Bir panik dalgası yavaş yavaş bedenime yayıldı. Domino taşları nasıl birbiri ardınca düşerse içimdeki panik de öyle yayılıyordu. Vücudumdaki her bir hücre alev almış gibiydi.
"Nasıl? Bunu nasıl yapabildim ben?" Başını başka bir yana çevirdi. Sonra yeniden bana baktı. "Bilmiyorum. Ben... ben her şeyi mahvettim." Her şeyi nasıl mahvetmişti ki? İçimden sessiz ve alaycı bir gülüş yükseldi. Her şeyi mahveden her zaman için bendim. Ben.

A. L. Jackson hakkında yazılanlardan;
'Her zaman olduğu gibi, A. L. Jackson insanların duygularına nasıl dokunacağını biliyor. Yazdığı her kelime anlam yüklü. "İçimdeki Sen" sürükleyici bir kaybetme öyküsü. Birlikte olmak kaderlerinde olan iki ruhun, gerçek mutluluğa giden yolun kendilerini affetmekten geçtiğini keşfetmelerinin hikayesi. Tek kelimeyle nefes kesici.'
- Gail McHugh, New York Times, çok satan romanlarından "Collide" ve "Pulse" ın yazarı. -
(Tanıtım Bülteninden)

Gül
Kemalettin Tuğcu YA yazmış diye düşünün .


Gül
Kitabın özetinden pek bir şey anlaşılmadığı için özetleyeyim.Şimdi bu Aly denen kızımızın ailesi ile Jared abimizin ailesi bunlar çocukken, yan yana evlerde mutlu mesut bir şekilde yaşarken ,Jared ın ailesin başına gelenlerden sonra  ayrı düşerler.Yıllar sonra şehre  çıkagelen  Jared kör şansın kör talihi olarak kızımızın abi ile karşılaşıyor,abinin ısrarlarına karşı koyamayarak abi ve kızımızın yaşadığı evde yaşamaya başlıyor.Ve olaylar gelişiyor


A.L Jackson un bundan önce bir kitabını okumuştum ve hiç  sevmemiştim.Elimde okuyacak başka kitap kalmayınca "Hadi bunu okuyayım" dedim
Yazar abla hala tarzını değiştirmemiş.Konuyu olabildiğince ajite edip sürekli olarak deşmekte. Jared ölüp, bitip acı çekiyor neden çekiyor belli değil,sanırım kitabı bitirme sebebim buydu "Ne halt etmiş bu salakta mutluluğu hak etmiyor ?"  .Süründürdükçe süründürüyor,mutlu iken bile azap çekiyor oğlan kalan zamanında ise "Ben bu kızı çok istiyorum be" diyor
Kızımız daha stabil "Seviyorum istiyorum "



Sıkıldım,aşırı sıkıldım okurken içime afaganlar bastı.Aşırı duygusal hikaye okumayı sevenler için  müthiş bir kitap olabilir ama ben aşırı, vıcık vıcık duygusal  kitap sevmediğimi bir kez daha  anladım . 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder