11 Eylül 2015 Cuma

Susan Ee - Günlerin Sonu (Meleğin Düşüşü Serisi 3)


Susan Ee - Günlerin Sonu  

Penryn ve Raffe kaçıyorlar. Ümitsizce bir doktor bulmaya çalışıyorlar.
 Pagie’in kaderi nasıl değişecek? Tehdit nereden gelecek?
 Hangi tarafta olmak güvenli?
 Penryn, canavarlardan ve meleklerden önce cevaplarla savaşmak zorunda.
 Apokaliptik kâbus başlıyor.

 Hazır mısın?


 “Bağımlısı olacaksınız. Cidden ve kelimenin tam anlamıyla bağımlısı olacaksınız.”
 Glamour UK

 “Heyecanlı ve gerilimli... bilim kurgudan hiç hoşlanmayanlar bile
 Günlerin Sonu’na  bayılacaklar.”
 Sunday Mirror

 Meleğin Düşüşü ve Kıyamet Sonrası’nın ardından, Günlerin Sonu ile
 melekler, insanlar ve canavarların destansı savaşı son buluyor.

Gül
Güzel bir seri güzel bir şekilde bitiyor.

Sibel
Hem güzel hem de final yapmış bir seri.Durduğunuz kabahat,hemen okumaya başlayın =)


Spolier

Gül
Susan Ee okumaya geç başladım ve seriyi başka insanlar kadar uzun süredir çıkmasını beklemiyorum.Ama bu noktada sanırım Dex’e hakkını vermek lazım .Son kitap yurt dışında mayıs ayında yayınlandı ve ben 2016 dan önce beklemezken Ağustos ta okumuş olmaktan son derece memnunum.

Sibel
Ben de seriye geç başlayanlardanım.Hatta 3.kitap çıksın öyle okuyacağım diye uzun süre bekledim ama en sonunda dayanamayıp 2-3 ay önce okudum ilk iki kitabı.O yüzden ben de son kitabı sabırsızlıkla uzun süre bekleyenlerden değilim ki iyi ki de öyle yapmışım.



Gül
Bazı serilerde diğer kitapları atlayıp son  kitabı okusanız da her şeyi anlarsınız,çünkü yazar özet geçer ; geçen kitapta  “öyle olmuştu, böyle olmuştu “ diye tabii çaktırmadan ,böyle seriler de kitaplar sona yaklaştıkça tuğla boyutunu alır.Meleğin Düşüşü serisinden böyle bir şansınız yok hatta diğer kitaplar bakmadan başlamak bile zor ,direk olaya dalıyor ve aksiyona başlıyorsunuz.İkinci kitapta da üçüncü kitapta da nerede kaldıysak oradan başlıyor hikaye.

Sibel
Aslında o tarz kitaplar benim gibi balık hafızalılar için daha iyi oluyor.Gerçi seriler arasında o kadar fazla zaman aralığı oluyor ki unutmamak ta pek mümkün değil.Ama neyse ki benim Gül gibi hafızası kuvvetli bir ekürim var.Böyle durumlarda Gülllll yetişşş bir önceki kitapta ne olmuştu bir özet geçiver bana diyebiliyorum =D

Gül
İlk iki kitapta “Raffe az” diye sızlananlar varsa bu kitapta üzülmeyin, epey var bizimle.Dahası  aksiyon sahnelerinin yanında romantik sahnelerde diğer kitaplara oranla daha fazla .Bu beni üzdü mü aslaaa.Vıcık vıcık ,”Seni seviyorum ,hayır ben seni daha çok seviyorum “tarzı bir romantizim falanda değil gayet dozunda
Diğer kitaplar gibi bu da gayet hararetli bir kitaptı.”Olaylar durulsa da bir WC ye gitsem” diye bekliyorsunuz ,ister istemez “Len ben bu durumdaysam kahramanlar ne halt ediyor “ diye  de düşünüyorsunuz =)
Kitapla ilgili tek kafama takılan ,kanlı dövüş  neden bir anda kanlı ava dönüştü,bunun pek mantıklı bir açıklaması yok .Ne yapalım oldu cinsinden atlanıyor.İkincisi ise sonu kısa olmuş be biraz daha uzun olsaydı 
keşke.

Sibel

Bazı serilerde serideki kitapların hepsi aynı güzellikte olmayabiliyor.Mesela Leigh Bardugo-The Grisha serisi 1 ve 3.kitapların yanında 2.kitap sönük kalmıştı bence.Ama bu serideki kitapların hiçbiri sizi hayal kırıklığına uğratmıyor.Serinin üç kitabında da aynı akıcılık,heyecan,kurgu tüm hızıyla devam ediyor. Hayal kırıklığına uğradığınız yer yok gibi.O yüzden bu türü seviyorsanız ve hala okumadıysanız hiç durmayın,hemen başlayın okumaya.


                                         Old Girls On The Blog un tüm seri için puanı 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder