26 Ekim 2015 Pazartesi

Julia Quinn-Beni Öptüğün Gece ( Smythe-Smith Quartet Serisi 2)


Julia Quinn-Beni Öptüğün Gece 
“Aşk böyle bir şey miydi? Başkasının acısı kendi acından daha mı çok yakardı canını?”Anne Wynter belki de olduğunu söylediği kişi değildir…Ama yine de soylu bir ailedeki üç genç hanımın mürebbiyesidir ve işini çok iyi yapmaktadır. Mesleğinin cilvesi gereği bir gece kendini geleneksel Smythe-Smith müzikalinde piyano başında, daha sonra enstrümanlarla dolu bir odada saklanırken, ardından da Lord Winstead’in yüzündeki yaralara eğilip bakarken bulur. Lord Winstead, uzun süredir erkeklerden uzak durmayı başaran Anne’i yıllar sonra gerçekten etkileyen ilk erkektir. Duygular işin içine girdiğinde genç kadın için zor günler başlar ve bir mürebbiye olarak, soylu bir erkekle birlikte olamayacağını kendine hatırlatması giderek imkânsız hale gelir…
Daniel Smythe-Smith ölümcül bir tehlikeyle yüz yüze olabilir…Ama yine de bu durum onu âşık olmaktan alıkoyamaz. Ailesinin geleneksel müzikalinde piyano başındaki gizemli kadını gördüğü ilk an, sanki zaman durur ve genç adam, ne olursa olsun, Anne’in peşine düşmeye yemin eder. Fakat Daniel’ın, onu öldürmeye ant içmiş bir düşmanı vardır. Ve düşman, Anne’in hayatını bir kez tehlikeye attığında Daniel’ı durduracak hiçbir şey yoktur…

Gül
Nispeten kitaptaki kadınların daha az konuştuğu bir Julia kitabı.


Sibel
İlk kitaptan daha çok sevdim.Güzeldi,sıkılmadan okundu bitti.

Gül
Julia’nın yazım tarzını da ,karakterlerinin çenesi düşüklüğünü de sevmiyorum.Bu serinin ilk kitabını okurken afaganlar basmıştı.Ona göre daha katlanılabilir bir kitap.Ama çocukların olduğu her sahnede biraz okumadan atlamış olabilirim o kadar gereksiz geliyor ki bana o sadece konuşma olsun diye yazılmış dialoglar .Anlıyorum espri olsun diye yazılmış ,gülümsetsin falan diye ama bana geliyorlar.
Spolier olabilir sanki
Kızımızın bakire olmamasından kaynaklı olabileceğini düşünmekle birlikte Julia’nın  bu erkek karakterlerinin farklı bir tarzda sevişmeyi öğrenmiş olması gözlerimi yaşarttı.



Sibel
İç ses olacağına karakterler çok konuşsun ben kabulüm =D Çocuk pek sevmem ama çocuklu sahneleri de sevdim =p Tüm kitap boyunca dikkatim,ilgim dağılmadan sıkılmadan çoğu yerde eğlenerek okudum.İlk kitap ta fena sayılmazdı ama bunu daha çok sevdim.

Söylenecek çok fazla bir şey yok,güzel kitaptı,bence okuyun =) 

Kitabın İngilizcesi boğaz kurutuyor sanırım =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder