16 Aralık 2015 Çarşamba

Jennifer L .Armentrout –Kime Dokunduğuna Dikkat Et (Karanlık Elementler Serisi 2)


Jennifer L .Armentrout 
Kime Dokunduğuna Dikkat Et 
Düşün ki on yedi yaşındasın, damarlarında hem iyinin hem kötünün, hem İblis'in hem Muhafız'ın kanı dolaşıyor… Düşün ki iki aşk arasındasın; bir yanda çocukluk aşkın, bir yanda nefes kesici yakışıklın… İşte şimdi Layla'yı anlamaya başladın! Doğru ile yanlışın, kalbi ile mantığının arasında kalmış Layla'yı… Layla, darmadağın olmuş hayatını toparlamaya çalışıyor. Çünkü onun gizemli güçleri değişmeye başlıyor, Muhazıf klanı tehlikeli sırları ondan gizliyor ve hiç beklemediği bir anda Roth, dünyasını sonsuza dek değiştirebilecek haberlerle geri dönüyor. Karanlık Elementler serisinin ilk kitabı Kimi Öptüğüne Dikkat Et! 'in ardından, Kime Dokunduğuna Dikkat Et! ile Layla gerçeğe biraz daha yaklaşıyor. Onunla yürümeye var mısın?
(Tanıtım Bülteninden)





Sibel
Bu yazarın anlatım dilini seviyorum ama çok mu kendini tekrar etmeye başladı bilmiyorum.Sanki birkaç şablon belirlemiş,ordan başlayıp devam ettiriyor hikayelerini gibi bir algı oluştu bende.Mesela bu kitapta gücünün boyutlarını hikaye ilerledikçe fark eden kadın karakter ve birbirinden karizmatik, kızımızın sürekli arada kalmasına neden olan iki güçlü erkek karakter.Tanıdık geldi mi size de? Ama Jennifer abla yine de anlatım şeklinden olsa gerek şablon tanıdık gelse de sizi sıkmadan kitabın son sayfasını çevirmenizi sağlıyor.


Neyse bence bu kitapta ilk kitaba göre sanki daha az aksiyon vardı.Genel itibariyle Layla-Zayne veya Layla-Roth arasındaki ilişkilerle geçti kitap.Araya da serpiştirilmiş aksiyon sahneleri.Kötü veya sıkıcı mıydı?Hayır değildi ama yine de sanki biraz ara geçiş kitabı olmuş hissi yarattı bende.


Ve bir de Jennifer’a en çok kızdığım nokta ,bizi iki erkek karakter arasında bırakıp,taraf seçmeye zorlaması oluyor.Bu sefer isyan edip team falan seçmiyorum ve Love Zayne Love Roth diyerek her ikisini de yamacıma alıyorum =P 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder