27 Ocak 2016 Çarşamba

Amy Harmon-Bir Başka Mavi


Amy Harmon-Bir Başka Mavi
TERSYÜZ’ün yazarından, hiç kimsenin "birisi" olmasının... alışılmadık bir dostluğun,umudun iyileşmeye ve kefaretin aşka dönüşmesinin hikâyesi. Blue Echohawk kim olduğunu bilmiyordu. Gerçek adından ya da doğum gününden bihaberdi. İki yaşında terk edilmiş, bir başıboş tarafından büyütülmüş ve on yaşına kadar okul yüzü dahi görmemişti. On dokuz yaşına geldiğinde, yaşıtları üniversiteye ya da yeni hayatlarına doğru giderken, Blue hâlâ lise son sınıftaydı. Annesiz, babasız, inançsız ve geleceksiz Blue Echohawk aynı zamanda zorlu bir öğrenciydi. Sertti ve kendi bildiğini okuyordu. Ayrıca son derece çekiciydi. Yani, genç bir İngiliz olan ve sorun çıkaranları kanatları altına almaya meyilli ve Blue'yu çözmeye kararlı tarih öğretmeninin tam tersiydi. Âşık olmak, kim olduğunuzu bilmediğinizde zor olabilir. Kim olduğunu ve sizinle neden birlikte olmaması gerektiğini tam olarak bilen birine âşık olmak ise imkânsızdır. 
"Şimdiye kadar bir karaktere hiç bu kadar bağlanmamıştım. Mendillerinizi kapın ve uzunca bir süre oturmaya hazır olun, çünkü bu kitabı bitirene kadar bırakmak istemeyeceksiniz! 
Read This ~ Hear That 
"Amy Harmon'ın yarattığı hikâyeler ve karakterler, bir şekilde içime işliyor ve kalbimi yıkıp geçiyor." 
Brittany and Bianca Blab Books
 "Bir Başka Mavi'nin duygusal şiddeti okurları sarsacak. Amy Harmon büyüleyici bir hikâyeye imza atıyor ve bir kez daha okurlarını kelimelerin ötesinde etkilemeyi başarıyor."
 Romantic Reading Escapes


Gül
Düzgün yazılmış,aşk hikayesinden daha çok Blue nun hayat hikayesi .
Sibel
Eser miktarda dram içeren güzel bir kitaptı.
Olmuşa yakın 

Gül
Becerebilsem buraya Bergen in Acıların Kadınıyım şarkısını eklerdim  ki şarkı eşliğinde yazıyı okuyun.Blue nun hayatı içinde aynı şeyi söyleyebiliriz sanırım.Bu kitap yayınlandığında “çok acıklı,öyle ağladım ,şöyle ağladım” yorumları yüzünden uzak durdum.Ama  Sibel okuduğu için “hadi yorum”  dediğinden  okudum.Artık çok acıklı diye beklediğimden  mi  yoksa  mal bir zamanıma denk geldiğinden mi  bilmiyorum ama ağlamadım okurken ,duygulandığım yerler oldu tabii,aklıma takılan şeylerde oldu ( spolier yazmıyorum ) ama sıkılmadan , off uff demeden okudum .O yüzden de beğendim diyebilirim
Bir iki şey var birincisi ,Wilson bebem gerçekten "aziz" sin . İkincisi ; bakış açınız hayattaki duruşunuzu belirler fikrine katılsam da kitabın sonu ; bardağa bakıp,yarısı dolu ya da yarısı boş noktasına indirgenmişti sanki .Bir de çok mu küt diye bitti?


Sibel
Kitap genel itibariyle değişik bir konuya sahipti .Alışık olduklarımızdan farklı bir şekilde gelişen aşk hikayesi,ki kitabın çoğunluğu Blue hakkında olduğu için oldukça da azdı bu kısmı. Yazarın okuduğum ilk kitabı Tersyüz gibi bu hikaye de dram ağırlıklıydı.Ama öyle sizi yerlerde süründürecek, böğürterek ağlatacak kadar da değildi (Tersyüz daha ağlaktı).Ve Wilson… Allah her kadına Wilson gibi biri ile karşılaşma şansı versin =D
Toparlarsam değişik konusu,akıcı anlatımı ile sıkılmadan okunabilecek bir kitaptı bana göre.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder