6 Ocak 2016 Çarşamba

Üç Kitap Birden

Jodi Ellen Malpas -Bu Adam
 ( Bu Adam Serisi 1)

Catherine Bybee -Pazartesi Düğünümüz Var 
 ( The Weekday Brides  Serisi 2)

Christine Bell -Çapkın Düşler
 (Perfectly Matched Serisi 1)




Jodi Ellen Malpas -Bu Adam 
Genç iç mimar Ava O’Shea’nin, Manor’da onu neyin beklediğine dair hiçbir fikri yoktu. Ava başvuru görüşmesinde karşısına sıradan, hantal bir beyin çıkacağını düşünür, ancak karşısına müthiş yakışıklı, özgüveni yüksek, zevk peşinde koşan ve bu uğurda hiç sınır tanımayan bir çapkın olan Jesse Ward çıkar.
Ava, bu adamdan etkilenmemeye çalışır ancak adamın içinde uyandırdığı tutkuları da kontrol edemez. Kalbinin bu adamı asla bırakmayacağını bilir ama içinde bir ses ona kaçması, ondan uzaklaşması gerektiğini söyler. Fakat onu deli gibi isteyen Jesse, ona sahip olmak için her şeyi yapacak ve gitmesine asla izin vermeyecektir.
‘Erotik romanların son yazarından şehvetli, seksi bir üçleme…’ – Marie CLAIRE‘Elinizde olmadan bu karakterlere âşık olacaksınız.’ –ScandaliciousBookReviewscom
‘Bu kitabı elimden bırakamadım.’ –FictionVixencom
Gül
Konusuz porno.Yazar ayıp olmasın diye keşke bir konu ekleseymiş, gerek görmemiş sanırım . Düdüşmeleri atlarsanız geriye pek bir şey kalmıyor zaten .Düdüşürler ,kız adamı görmeme kararı alır , abi kızı ikna eder ,düdüşürler vs vs olay bu minval üzerine ilerliyor .Kitapta abinin mesleğini okuyunca çok güldüm o ayrı.Bak bu meslek  grubundan olan bir adamın hikayesini okumamıştık hiç.

Sibel
Merakla ve heyecanla bekledim bu kitabın çıkmasını.Hatta kitap fuarından alamayınca baya baya da üzülmüştüm. Ama yine aynı şey oldu ve ne yazık ki heyecanım fos çıktı.Saçma sapan bir kurgu (tamam 1-2 tane merak edilen kısım var.Zaten onlar dışında hikaye hep aynı şeylerin etrafında dönüp duruyor.),yine yeniden salak bir kadın karakter,karizmanın dibi erkek karakter (ki mesleğini hemen anlıyorsunuz ama kızımız elbette ki kitabın sonunda anlayabiliyor) ile benzerlerinden hiçbir farkı olmayan bir hikayeydi. Haaaa devam kitabında bu merak ettiğimiz,ne olduğunu az çok tahmin ettiğimiz şeylerle değişik bir yola girerse bir şey diyemem ama kitap şu hali ile bende tam bir hayal kırıklığı yarattı.Bir de benzerlerinde kullanılan düdüşme,büzüşme (anladınız siz orjinallerinin ne olduğunu ) kelimeleri yerine bilmiyorum yazar mı kullanmış yoksa çevirmenin marifetimi ama bunlar yerine kullanılan …kerim, ...beni şeklindeki fiiller de bu saçmalığın tuzu biberi oldu =p





Catherine Bybee -Pazartesi Düğünümüz Var  
Yedi gün, yedi düğün Carter Billings Carter Billings, sarı saçları ve istediği her kadını elde edebilecek yakışıklılığıyla tam da Hollywood’a layıktır, fakat o Kaliforniya eyaleti valiliğine adaylığını koymuştur.Ve artık bir yuva kurup çocuklarının babası olması gerektiğini anlamıştır. Gizliden gizliye hoşlandığı Eliza Havens, heyecanı ve tutkusuyla tam da onun istediği eştir, ama Eliza onunla evlenmek isteyecek son kadındır. Hatta Carter’la aynı odada olmaya bile katlanamıyordur. Eliza Havens Arzularına teslim olmaktansa Carter’ı kendisinden uzaklaştırmak Eliza için daha kolaydır. Hayatını, Samantha’nın çöpçatanlık şirketinden kazanan Eliza kesinlikle ama kesinlikle evlenmek istemiyordur. Ayrıca geçmişine dair sırları hayatına birini sokmasını engelleyecek kadar tehlikelidir. Carter ikisinin sorunları için de hızlı çözümler bulmuştur, fakat ona evet demek, âşık olmaya başladığı adamı tehlikeye atmak demektir. Carter ve Eliza şimdi her şeye rağmen bir karar vermelidir, çünkü bilirsiniz aşkın olduğu yerde tehlike ve sır diye bir şey yoktur. “Catherine Bybee’yi henüz en sevdiğiniz yazarlar listenize eklemediyseniz, bu kitabı okuduktan sonra kendinizi bunu yapmaya zorunlu hissedeceksiniz. Bu hiç kimsenin kaçırmaması gereken bir kitap, çünkü kesinlikle mükemmel.” Booked Up Reviews “Catherine Bybee iyiyle kötü arasındaki dengeyi kurmada tam bir usta. Okuyucuyu, kitaplarındaki büyülü dünyanın içine büyük bir hızlaçekiyor.” Reading Between the Wines “Pazartesi Düğünümüz Var çok hızlı okunan bir kitap. Bir kere elime aldım ve bırakmam mümkün olmadı.” The Romance Studio
Gül
İlki kadar güzel değil. Belki dük ü daha çok sevmiştik bilmiyorum ,ya da kızı kurtarmak için daha göz önüne çıkarma fikir pek kafama yatmadı vs vs .Kısaca yine genişletilmiş bir BD ile karşı karşıyayız ,okunup bitiriliyor fenalıklar basmıyor ama çokta hatırlanacak bir kitap değil.


Sibel
Ben  yazarı sevdim.İlk kitabı ben de daha çok sevmiştim ama bu da güzeldi.Sıkılmadan keyif alarak okudum. Hele ki aynı tarzda bu kadar benzerleri varken insanı sıkmamayı  başarabiliyorsa yazar, bence okunmaya değer.


orta şekere yakın


Christine Bell -Çapkın Düşler 
Bir çöpçatanlık şirketinin sahibi olan Grace Love, eski erkek arkadaşının kalbinde açtığı yaraları, müşterilerine ruh eşlerini bulmalarında yardım ederek sarmaya çalışmaktadır. Ortağı Serena’nın desteğiyle yeni ilişkilere yelken açmaya çalışsa da, aslında kendini güvende hissettiği tek yer, komşusu Trick’in yanıdır. Ancak birçok insana ruh eşini bulmuş olan Grace, Trick gibi bir çapkının ona istediklerini veremeyeceğinin farkındadır.
Trick Mathews, Grace ile tanıştığından beri kazanova hayatına bir son vermiştir. Ancak tüm çekiliciliğine ve yakışıklılığına rağmen, Grace onu bir türlü fark etmiyordur. Onun dikkatini çekebilmek için tehlikeli bir plan yapan Trick, kendine sahte bir kimlik yaratır ve Grace’i kendine âşık etmeye çalışır.
Oldukça masum duygularla ortaya çıkan bu plan, ya Grace’in korkularını güçlendirip onu Trick’ten uzaklaştıracaktır ya da kırılmış kalbini onarıp yeniden âşık olmasını sağlayacaktır.

Gül
Bu kitapta genişletilmiş Beyaz Dizi ama kırmızı olanından .Ablanın eski sevgilisi herhalde gay falanmış,bu dünya üzerinde " Aaaa sende fazla sevişmek istiyorsun " diye kıza bağıracak adam olduğunu pek sanmıyorum ,varsa bence onlar da bir hormonlarını kontrol ettirsinler .Her neyse pek beğenmedim çünkü bu kitapta da bir konu yok bence .Ama Bu Adam kadar değil tabii ki =P

Sibel
Bir cup cake yapan pastane sahibi bir de çöp çatan firması olan kadın karakterlerden gına geldi yeminle.Başka iş mi kalmadı yav.Neyse benzerlerinden çok da bir farkı olmayan sıradan bir hikaye idi. Sıkılmadım okurken ama öyle aman aman beğendiğimi de söyleyemem. Oku ve unutlar hanesine bir kitap daha eklendi yani.