29 Şubat 2016 Pazartesi

Elle Kennedy-Anlaşma (Off-Campus Serisi 1)


Elle Kennedy-Anlaşma
2015 Goodreads En İyi 5 Romans Kitabından Biri Okulun kötü çocuğuyla anlaşmak üzereydi ve işler fena halde karışacaktı...
Hannah Wells onu baştan çıkaracak birini sonunda bulmuştu. Hayatındaki diğer her şey konusunda son derece kendisine güvenmesine rağmen, konu seks ve arzulara geldiğinde boş çuvaldan farkı yoktu. Hoşlandığı adamın dikkatini çekmek için sinir bozucu, çocuksu ve kendini beğenmiş hokey takımı kaptanına özel ders verip onunla çıkıyormuş gibi davranmak zorunda kalsa da, bunu yapmaya kararlıydı.
Garrett Graham'ın tek istediği mezun olduktan sonra profesyonel hokey oyuncusu olmaktı, ancak düşen ortalaması, uğruna çalıştığı her şeyi tehdit ediyordu. Eğer alaycı bir esmer güzelinin başka bir adamı kıskandırmasına yardım etmek takımdaki pozisyonunu garanti altına alacaksa buna katlanırdı. Fakat beklenmedik bir öpücük her ikisini de daha önce yaşamadıkları bir arzu yolculuğuna sürüklediğinde, Garrett numara yapmanın hiçbir işe yaramayacağını anlamıştı. Şimdi sadece Hannah'yı aradığı adamın kendisine çok benzediğine ikna etmeliydi.
"Elle, yeni yetişkin türünün duygularını, romantikliğini ve dizginlenmemiş seksiliğini ustaca yakalıyor! Garrett için çıldıracaksınız!
-Alice Clayton, New York Times çoksatan romanı Duvarların Dili Olsa'nın yazarı-
"Elle Kenedy daha ilk cümleyle insanı yakalıyor! Hem ateşli hem de kalbinizi burkan cinsten bir roman olan Anlaşma kesinlikle harika!
-Katy Evans, New York Times çoksatan yazarı-
"Okuduğum en iyi üniversite temalı aşk kitabıydı… Güldüm, kendimden geçtim, kitabı elimden bıramadım. Şiddetle öneriyorum!"
-Aestas Book Blog-


Gül
Tatlı Bela tarzında ama bence daha güzel.Akıllı insanlar var en azından.
Sibel
Uzun zamandır beğenerek okuduğum YA olmamıştı sanırım.Sevdim bu kitabı.


Gül
Tatlı Belaya benzer yönü sadece  üniversite gençliği olması aslında.Ne Trav gibi manyak oğlan , ne de Abby gibi sizi sinir eden bir kız var .Hatta ben “ Offf şimdi kesin bu konu deli uzar” dediğim yerlerin çoğunda konu uzamadı.Bu kitabı önce Tatlı Bela yı sonra okusam  “Tatlı Bela “ ya Anlaşma nın çakması derdim.Kısacası  okurken sizi daraltmayan,tam tersi zevk alarak okuduğunuz ,ama çok da süprizli değişik bir şey beklememiz gereken bir  kitap.

Sibel
Konusunu beğenip çıkmasını heyecanla beklediğim bir kitaptı Anlaşma.Ve sevinerek söylüyorum ki hayal kırıklığına uğramadım.İlk sayfalardan son sayfaya kadar ilgimi, dikkatimi, heyecanımı kaybetmeden bir oturuşta okuyup bitirdim.Özellikle kadın karakterin salak olmaması (biliyorsunuz az bulunuyor =p ) ayrıca bir mutluluk nedeni oldu benim için. Hatta kitabı Gül’e refere ederken ‘Ben beğendim kitabı,salak olmayan bir kadın karakter var’ cümlesini kullandım =D Kısaca sevdim ben Anlaşmayı.Serinin devam kitapları umarım aynı seviye de olur ve ben de hepsini alır okurum…

Gelelim Tatlı Belaya benzerlik konusuna.Jamie McGuire’nin Tatlı Belasını bir çoğumuz okumuşuzdur sanırım.Anlaşmayı kapattığımda spoiler vermeden arkadaşlarıma kitabın nasıl olduğunu kısaca ne şekilde anlatırım diye düşündüğümde aklıma ilk gelen cümle ‘Tatlı Belayı sevdiyseniz bunu da seversiniz’ oldu.Gerçi Tatlı Belayı sevmeyip bu kitabı beğenen birçok kişi de varmış ama ben Tatlı Belaya bayılmış bir kişi olarak (tabi sonraki kitaplarla yazar bizi kusturma raddesine getirmeden önceki halinden bahsediyorum) Tatlı Beladan sonra bu kadar zevk ve keyif alarak okuduğum bir kitap oldu benim için Anlaşma.

kitap bittiğinde biz ( temsili demek isterdik )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder