21 Mart 2016 Pazartesi

Emma Chase-Sıkı Fıkı -Tangled Serisi 3


Emma Chase-Sıkı Fıkı 
"Son derece sevimli, kahkahalarla okuyacağınız bir hikâye. Eğer Drew'u sevdiyseniz, Matthew'a bayılacaksınız."
-K. Bromberg
Sıkı Fıkı, Karmakarışık günlerine geri dönüyor. Fakat bu sefer tavsiyelerde bulunan ve Dee Dee'yle uğraşmak durumunda kalan tabii ki Drew değil, onun en yakın arkadaşı olan Matthew!
Eğer bu hikâyeyi daha önce duyduysanız beni durdurun. Çapkın erkek bir kızla tanışır, ona âşık olur ve tepeden tırnağa değişir.
Epey güzel bir hikâye, değil mi? Ama bizim hikâyemiz değil. Bizimki çok daha renkli.
Dee'yle tanıştığım an Dee'nin özel biri olduğunu biliyordum. O ise benim kendisiyle birlikte olup, sonra da onu hayal kırıklığına uğratacak bir erkek olduğumu düşündü. Aksini ispatlamamsa epey vakit aldı. Ama konu sevişme olduğunda epey ikna edici olduğum söylenebilir.
Bu hikâyenin en güzel yanı sonu değil, o sona nasıl geldiğimiz...


Gül
Matthew ,Drew den daha tatlı,arkadaşı Drew olmasa daha sakin bir hayat bile yaşamış olabilirdi.
Sibel
Serinin 2.kitabı olmasaydı bu kitabı daha çok beğenebilirdim.

Gül
Emma Chase in karakter üzerinden ahkam kesen tavrını sevmiyorum .Ama Matthew ,Drew kadar ukala dümbelek olmadığından mı ,yoksa yazarın ders vereceği konu azaldığından mı bilmiyorum bu kitap beni daha az rahatsız etti.
Matthew dediğim gibi gayet normal bir adam olabilirmiş,Drew la arkadaş olmasa ve doğrusu Drew dan daha sadık bir arkadaş  ,daha sadık ve sabırlı bir sevgili.Bir de aralarında sorun olduğunda bunu tüm dünyaya ya duyuran çiftler gibi değiller ,adı lazım değil çift gibi.
Kabul Dee çatlak ama Katy kadar değil.Daha mantıklı bir kadın ya da Matt daha ikna edici bilemiyorum ,velhasılı kelam Karmakarışık kadar nefret etmediysemde kitaptan,yazarın  ben her şey hakkında ahkam kesebilirim tarzını sevmiyorum .

Yurt Dışı Kapağı

Sibel
Ben bu serinin ilk kitabını beğenmiş,2.kitapta amannn olmuştum.Eğer 2.kitap araya sokuşturulmuş olmasaydı bu kitabı daha çok beğenirdim.Zira okuyucu ile konuşarak anlatım ikinci kitapta beni bezdirdiği için bu kitapta iyice bir öff pöff oldum.Ama Allahtan Matt tatlı bir şeydi de çok sıkılmadım okurken :D
Hem Dee hem de Matthew ilk çiftimizden daha sevimli ve normallerdi bana göre de.Sadece kitabın genel konusunda öyle aman aman bir şeyler yoktu.Yani oldukça sıradan bir konu sevimli iki çiftle kotarılmıştı.Hani 1-2 ay sonra kitabın konusu nasıldı diye sorsanız hııı ne bileyim öylesine bir şeylerdi işte diyeceğiniz türden.

Kitapta anlatım tarzı dışında beni bezdiren bir diğer konu ise tüm kitabın neredeyse bir şeylere atıflarda bulunarak geçmesi oldu.Zavallı çevirmen hepsini araştırıp dip not olarak eklemekten helak olmuştur kanımca =p 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder