11 Nisan 2016 Pazartesi

Claire Wallis-Köprü (Push Serisi 1)


Claire Wallis-Köprü 
Köprüde dikiliyorum. Birdenbire, acımasız bir netlikle farkına varıyorum. Bir tek ben olmadığımı anlıyorum. Bunu daha önce de yaptığını biliyorum. Diğer kadınlarla. Başka şehirlerde. Başka köprülerde. Ama önemi yok. Onlar ben değildi.
 Emma Searfoss hayatı boyunca, kendisini taciz eden üvey babasından kaçmıştı. Evden ayrılmasının sebebi oydu. Ailesinden geriye kalanlarla bağını koparmasının sebebi oydu. Hepsinden önemlisi kontrol edemediği öfkesinin sebebi oydu. Yeni dairesinde mutfağını tamir etmek için yardıma komşusu geldiğinde, adamın esrarengiz büyüsü Emma’nın içindeki alevi sakinleştirmişti. David sakin ve kontrollüydü, ve Emma onun yanındayken hayatında ilk kez hissettiği bir güven duygusuna kapılmaya başlamıştı. Oysa ki David’in kendi ürpertici sırları vardı ve Emma tehlikeli bir çizgide yürüyordu; fakat David’in çekimine karşı koymak neredeyse imkânsızdı… 
 “Daha ilk sayfadan okuru büyüleyen Köprü’nün sayfalarını heyecanla çevirecek, neler olduğunu öğrenmek için sabırsızlanacaksınız.” 
— Gözlerindeki Canavar ve Ruhumdaki Canavar romanlarının çoksatan yazarı JM Darhower.
 “Başladığınız andan itibaren elinizden bırakamayacaksınız! Fazlasıyla gizemli.” – Aestas Book Blog
 “Kesinlikle karşınıza çıkacak en farklı yeni yetişkin romanlarından biri. Sizi şaşırtacak ve etkileyecek bir kitap arıyorsanız, Köprü tam aradığınız şey.”  RT Book Reviews

Gül
Sonunu bile bile okuyup,stres olabilmek,kitabın yaptığı tam olarak bu.
Olmuş gibi ama tam emin değil

Sibel
Dark Romance seviyorum.Özellikle copy paste hikayelerden sonra tümüyle değişik kurgusuyla ilaç gibi geldi bana Köprü.

Gül
Bu kitabın başını ,yabancı yayınlarının başka bir kitabının sonunda verilen ön okumada okudum.Bence büyük bir hata.Özellikle bu kitap için .Çünkü ilk sayfalarını okuyan biri David için manyak der ve okumaz .Gerçi David manyak .Ama kitabın içinde Emma ile birlikte olan David le kitabın başında okuduğumuz David i bağdaştıramıyorsunuz.En azından ben bağdaştıramadım ,bu merhametli adam  neden böyle bir şey yapar diye düşünüp durdum.
”Ne oldu ? Olacak mı ? Acaba rüya mı ? Hatta bira ara acaba David Emma nın hayali aslında yok mu ? ya kadar vardırdım işi.
Kitapla ilgili tek olumsuz diyeceğim şey şu olur.Cidden o kadar +18 sahne gerekli miydi? Bence değildi ,ama sanırım yazarlar gerilim okutmazsa belki seks okutur diye mi düşünmeye başladılar emin değilim.
Orjinal kapaktan ilk defa  daha çok beğendim Türkçe editasyon kapağını

Yurt dışı kapağı

Sibel
Ben de bu kitabı Yabancı Yayınlarının diğer kitabının ( L.H. Cosway-Kupa Altılısı) sonunda okudum ve Gül ile tam ters düşündüm. O kısacık bölümü okuduğumda  çok ilgimi çekti ve kesin bu kitabı okumalıyım dedim.
Genelde Gül ile kitaplar hakkında benzer fikirlerimiz olur,yorumlarken aynı şeyleri düşünürüz (birkaç istisna hariç). Gül gibi bende beğendim bu kitabı ama bu kitap ile ilgili Gül’ün yaptığı yorumlara katılmıyorum bu sefer  =D Evet David ruh hastası bir manyak ancak ben kitabın içindeki David ile başında okuduğumuz David’i sonuna kadar bağdaştırdım. Kitabın içindeki David tüm o kadınların neden öyle bir şey yaptıklarını daha iyi anlamama neden oldu.Farklı bir David olsaydı belki hadi canımmm derdim kurguya.Sonu tam tahmin ettiğim ve olmasını umduğum gibi,kitabın genel gidişatına uygun olarak bitti ve ben bu yüzden daha da bir sevdim hikayeyi.
Hikayenin acımasızlığı,karakterlerin gerçekçi düzeyde arızalı olması bana yazarın tarzını Tarryn Fisher ve Karina Halle’nin tarzlarını çağrıştırdı ki her ikisi de sevdiğim yazarlar olduğu için kitaptan ayrıca zevk aldım okurken.

+ sahneler konusunda da katılmıyorum Gül’e.Diğer birçok kitaptaki gibi sadece sayfa doldurmak ve seks satar amaçlı olmadığını düşünüyorum bu kitaptaki +18 sahnelerin.Çünkü bu sahneler kurgunun içinde olması gereken yerlerde ve gereksizce değildi bana göre.Hatta diğer kitaplardaki gibi insan anatomisine aykırı şekilde neredeyse 7/24 düdüşenler aksine bu hikayede kız gerektiğinde yarın işe gideceğim şu anda olmaz diyerek kapı dışarı etmesini de bildi.
Kısaca ben kitabı baya baya beğendim.Bunda Dark Romance tarzını sevmemin de etkisi vardır büyük ihtimal.O yüzden siz de bu tarzı seviyorsanız eğer bence okunmaya değer bir kitap Köprü.Serinin devam kitabını sabırsızlıkla bekleyeceğim.

Kitabı okurken (temsili)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder