4 Nisan 2016 Pazartesi

Jennifer L. Armentrout-Oyuncu (Gamble Brothers Serisi 2 )


Jennifer L. Armentrout-Oyuncu 
GAMBLE KARDEŞLER serisi devam ediyor!
Bridget Rodgers’ın yolu ünlü Gamble kardeşlerden biriyle kesişiyor.
Hem de tüm dünyanın tanıdığı yıldız beyzbol oyuncusu
Chad Gamble ile.

Chad sadece beyzbol alanında değil, kadınlar konusunda da bir oyuncu. Tüm gazetelerin hem spor hem de dedikodu sayfaları Chad Gamble’ın çapkınlık maceralarıyla dolup taşıyor. Ta ki bu maceralar Chad’in kariyerini tehdit etmeye başlayana kadar…
Chad’in menajeri, oyuncunun imajının düzelmesi ve kulüple sözleşmesinin yenilenebilmesi için bir çözüm öneriyor:
Aklı başında bir kadınla düzenli bir ilişki. Peki ama kim olacak bu kadın?


İlk kitap Sağdıç ın yorumu için Tık Tık 

Gül
Aklında ne kaldı diye bir sorun,heçç bir şey gerçi kitapta da olan biten bir şey yok
Sibel
Titan dururken neden bu seriyi basıyorsun Dex diye ciyak ciyak bağırasım geliyor.

Gül
Şimdi bir abi var (kapak yüzünden aklımda böleee sırıtık bir şey  kalmış vaziyette ) bir de kız var hafif etine dolgun(  ki kendisini bunu kompleks yapmadığını iddia ediyor ama bir özgüven sorunu var ) Bir de abi U.S.A ın en müthasıp şehrinde ve klübünde beyzbol oynuyor sanıyorum çünkü bu abinin çapkınlığından dolayı büyükkk bir infial var.Bu bir ilk sanırım daha önce okuduğum hiçbir sporcu kitabında abi çapkın diye tepki görmezdi ( oyununu etkilemediği sürece tabii , ahanda ne kadar bilgiliyim görün) .Ve olaylar gelişir.

Yurt Dışı Kapağı

Kitapta bana saçma gelen bir sürü şey var ama uzun uzun anlatmayacağım ( abi ve ablanın tesadüf eseri ortak tanıdıkları olması ,her şeyi yapıp "karışıklık çıkar" diyerek düdüşmemeleri  vs vs ) Ama bir şeyden bahsetmek istiyorum ki uzun süredir bu konu cidden canımı sıkmaya başladı.Biz kadınlar ne zamandan beri emniyet kemerini takamayacak kadar ebleh olduk.Alacakaranlıkla başladı aslında Edward ,Bella’nın off-road takımlarını taktığı için Grey kızımızın helikopterde kemerini bağlama serisine uçak ,araba ile devam etmesi sonucu bir manyaklık başladı hala devam ediyor,bu abide de azıcık Grey esintileri var zaten ,yatakta baskın olmalıyım vs vs .Allah aşkına hangimiz sağ omuz başımızdaki emniyet kemerini alıp sol kalçamız hizasındaki kilide takmaktan aciziz ve kim bunu romantik ya da seksi buluyor .Ben ciddi ciddi bıktırıcı ve aşağılayıcı olduğunu düşünüyorum .Hadi gelişimlerde vardı bu, ama emniyet kemeri yeni çıkmış ,abla hiç öle lüks araba binmemiş mantıklı ama günümüzde saçma bence.Ohh içimi döktüm rahatladım .


Sibel
Serinin ilk kitabında da demiştim bunda da devam ediyorum bu seriyi Harlequin çıkartsın ki Dex te diğer serilerle uğraşsın,bunlara vakit ve nakit harcamasın.Yazarın ismi dışında hiçbir albenisi olmayan, orta karar düzeyde beyaz diziden öteye geçmeyen sıradan bir  kitaptı.Üstelik bunun dezavantajı sayfa sayısı fazla olacak diye anlamsızca uzatılmıştı.Canınız beyaz dizi okumak istiyorsa yazarının kim olduğunu düşünmeden (düşününce bu kadın nasıl böyle bir kitap yazar diye eleştirmeye başlıyorsunuz çünkü) alın okuyun.Ama bence çok daha iyi bir sürü beyaz dizi var.Kararı siz verin.
Emniyet kemeri olayında şeyi unutuyorsun Gül.O kemer takılırken o kol illaki o göğüse kazara veya bilerek ama mutlaka sürtünür  =D
Ben de kitapta şeye takıldım (kitap o kadar sıradan ve bilindik ki haliyle kafa okurken başka şeylere kayıyor) nasıl bir insan evladı iri gösteriyor diye kış günü kar yağarken mont,kaban ,palto vs giymez… Aaaa bir de şey Jennifer’da modaya uyayım diye  ‘’arka kapı’’ olayına gireyim demiş ama tam cesaret edememiş sanırım  =p

Kitabı okuyup Jennifer a hesap soran Jennifer 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder