29 Nisan 2016 Cuma

Leisa Rayven - Sahte Romeo ( Starcrossed Serisi 1 )


Leisa Rayven  - Sahte Romeo 
İki milyondan fazla okura ulaşan bu büyüleyici aşk hikâyesi, sizi etkisi altına alacak ve son sayfaya kadar nefesinizi tutmanızı sağlayacak. Tüm zamanların en büyük aşk hikâyesini canlandırırken, kendi aşk hikâyelerini keşfettiler… 

Cassie Taylor ve Ethan Holt'un yolları üniversite yıllarında, tiyatro bölümünde kesiştiğinde, aralarındaki çekim karşı koyulamazdı. Cassie iyi bir aktris, Ethan kampüsün kötü çocuğu idi. İkili, Romeo ve Juliet için başrole seçildiklerinde hayatları değişmeye başlamış, tıpkı oynadıkları karakterler gibi, onların da kaderleri birbirlerine bağlanmıştı. Ta ki kötü çocuk, iyi kızın kalbini kırıp güvenini yıkana kadar… 

Şimdiyse yolları Broadway'de kesişmişti ve bu sahte Romeo, Casie'nin hayatına yeniden geri dönerek her şeyi adım adım altüst etmeye kararlı görünüyordu… Yeniden romantik bir rol için bir araya gelmek zorunda kalan ikili, üniversite yıllarında yaşadıkları gizli aşkın heyecan verici anlarıyla ve kalp kırıklıklarının derin acılarıyla yüzleşmek zorunda kalmışlardı. Tabii bir de, zıt kutupların birbirlerine karşı koyamadıkları gerçeğiyle… Ve söz konusu aşksa bazen bizim için kötü olanlar en karşı koyamadıklarımızdır.

"Bayıldım. Bayıldım. Sahte Romeo'ya bayıldım! Leisa Rayven, tüm hissettirdiklerin için teşekkürler. Bu kitabın etkilerini atlatmam uzun sürecek."
-E.L. James, Gri'nin Elli Tonu romanının çoksatan yazarı-
"Leisa Raven, aşk romanı nasıl yazılır iyi biliyor: kahkaha, flört ve meydan okuma. Elimden bırakamadım!" 
-Christina Lauren, Harika Piç romanının New York Times çoksatan yazarı-

"Kahkahanın ve aşkın harika karışımı… Sahte Romeo tek kelimeyle büyüleyici. Bayıldım!"
-Katy Evans, Real romanının New York Times çoksatan yazarı-

"Bu kitabı tek oturuşta bitirdim. Karakterler arası etkileşim harikaydı. En yeni favori kitap çiftim!" 
-Jennifer Probst, İlk Öpücüğün Büyüsü romanının New York Times çoksatan yazarı-

"Sahte Romeo mükemmel bir aşk romanı: duygusal, eğlenceli ve etkileyici. Karakterler arasındaki elektrik adeta sayfalardan taşıyor. Kaçırmayın!"
-M.Pierce, Night Owl Trilogy'nin çoksatan yazarı-


Sibel
Karakterlerin daha bir yaşlı olduklarını düşündüğüm (Adult tarzı) ancak kitabın neredeyse %70 ini kapsayan üniversite hikayesi (New Adult) ile karşılaştım.
olmuşa yakın

Gül
"Juliet must die"  Cassie karakteri bu kadar mı itici olur .
Sibel
Heyecanla çıkmasını beklediğim kitaplardandı Sahte Romeo.Özellikle Elle Kennedy-Anlaşma kitabının sonunda okuduğum bölümle daha da bir gaza gelmiştim.Yazar ve kitap isimleri hatırlayamayacağım (Gül şıp diye bilirdi) aktris/aktör/yönetmen ,eski karı/koca/sevgili temalı beyaz dizileri çağrıştırmıştı bana. Neyse kitap çıktığı gibi alındı ve hemen okunmaya başlandı elbette.Elle Kennedy-Anlaşma kitabının sonundaki bölümü takiben çiftimizin nasıl tanıştığını anlayabilmek için 6 sene önceye ışınlandık.Ve bir anda Adult sandığım kitabın nasıl New Adulta dönüştüğünü gördük. Günümüz ve bu altı sene önce olan olayların geçişleri iyi olmuştu,kafa karıştırmadı,o konuda bir şikayetim yok.Ama konunun neredeyse tamamı üniversite yıllarına ayrılınca ben biraz hayal kırıklığına uğradım.Tamam bu tarz kolej hikayelerini de ziyadesiyle seviyorum ama benim kitaptan beklentim bu yönde olmayınca böyle bir tepki verdim sanırım.



Kolej yıllarında 19 yaşında olan kadın karakterimiz sanırsınız ki Saldıray Abi ile Karı isterem diye dolaşan dedenin karışmasından oluşmuş.Aklı fikri sürekli düdüşmekte ki bu arada bakire.Hani 19 değil de 29 yaşında olsa bu kadar azmasına eyvallah derim de 19 yaşında neredeyse Holt’un önüne yatıp bir bacaklarını açması kaldı ki (gerçi bu anlama gelecek pek çok şey yapmadı da değil) insanda yeter yahuuuuu al şu şapı da azıcık yemeklerine kat deme hissiyatı oluşturdu =D Allahtan 25 yaşındaki Cassie biraz daha durulmuştu da bir de bunun yaşlı versiyonunu okumak zorunda kalmadık. Ama yazarın hakkını yemeyeyim bu sahnelerde kızın yaptıklarına sinir olurken bir yandan da güldüm =D Bu durumun tek iyi yanı (yani kızın isteyip çocuğun vermemesi) erkek karakterin bu kadar kasması sonucunda  iki sayfada bir +18 sahnelere boğulmuyoruz.Hatta benzerleri ile kıyaslandığında yok denecek kadar az diyebiliriz.
Geçenlerde bir historical okuyup yorumlamıştık Johanna Lindsay’in Kaderin İki Kıyısı diye.Kendini kasan,sıkan,tutan erkek karakter ile ısrarcı mı ısrarcı kadın karakter vardı.Heh işte Holt ve Cassie onların günümüz versiyonu gibiler biraz.Gerçi 6 sene sonra durumları tersine dönüyor.


 Spoiler gibi gibi
Aklıma bir konu takıldı.Şimdi bu kitabın bir de devam kitabı var.İlk kitabın direk kaldığı yerden devam ediyor ki yine Yabancı Yayınları bu kitabın birkaç sayfasını Sahte Romeo’nun sonuna eklemiş.Benim merak ettiğim şimdi bu çiftimiz 6 sene önce üniversitenin ilk senesinde tanışıyorlar ve sanırım okulları 3 sene.Çiftimiz 3 senedir de görüşmüyorlar.Bunlar ilk senenin neredeyse sonunda beraber oluyorlar ve kızın eskiyi hatırlarken söylediği bir laftan dolayı da akabinde ayrılacakları anlaşılıyor.Eee o zaman o arada kalan 2 sene de ne oldu? Bunu devam kitabında mı öğreneceğiz acaba ??
Neyse kitabın geneli itibariyle çok da sıkılmadan (bir tek kızın abazalığı aşırı abartılmıştı),ilgiyle okudum ve yazarın anlatımı da akıcı idi.O yüzden bu kitap şimdilik benden olmuşa yakın bir orta şeker alır puan olarak.İkinci kitabın gidişatı bakalım nasıl olacak.


Gül
Oyyy benim bu kitap hakkında söyleyecek bu kadar şeyim yok ,Cassie karakteri 19 yaşındayken o kadar itici ki kitabı sevemedim .Ethan 'a sarılıp "Yok bebem sen normalsın bu kız anormal " demek istedim.
Sibel; benim anladığım bunlar bir barışık bir küs üniversiteyi birlikte sonlandırıyorlar ,sonra oğlan çekip gidiyor kız yine azgın vaziyette hayatına devam ediyor.Yeminle çocuk iyi dayanmış bu kıza 3 yıl.Ben ilk ayın sonunda boğmuş olurdum.

19 yaşında ki Cassie nin kelime dağarcığı (temsili)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder