20 Mayıs 2016 Cuma

Karina Halle – Yaralar ve İzler ( The Artist Trilogy 2)


Karina Halle – Yaralar ve İzler 

Yara ne kadar eskiyse, iz o kadar derindir. Ellie, Camden'ı kurtarmak için hayatını riske atıyor ama eski sevgilisi Javier'in yaptığı planlardan tamamen habersiz: Ya Javier'in istediği korkunç suçu işleyecek ya da Camden ölecek. Ellie sevdiği adamı sonsuza kadar kaybetmeden önce, onu rakiplerinin önüne geçirecek bir hamle yapmalı.

Camden, Ellie ve Javier'in peşine düşüyor. İntikam arzusuyla yanıp tutuşurken hayatının kadınını geri almak için karanlık tarafa geçebilir ve bu uğurda her şeyi yapabilir. Camden aşk ve intikam arasındaki bu ince çizgide yürürken tarafını seçmeli.Nefesinizi tutun, kedi fare oyunu tersine dönüyor.

"Okuyucunun aklını başından alan üç olağanüstü kahraman, soluk soluğa bir macera, tutkulu bir intikam ve aşk hikâyesi."
-RT Book Reviews-

"Karina Halle okuyucuyu asla hayal kırıklığına uğratmıyor, hikâyenin ikinci kitabı üçüncüsünün muhteşemliğini müjdeliyor."
-USA Today-

"Karina Halle bu ölümcül aşk masalıyla hayal dünyanızı adım adım ele geçirecek."
-New York Times-

Serinin 0,5 kitabının yorumu için Tık Tık 

Sibel
Hala Team Javier ciyim =D
Gül
Hala Team Camden  ciyim=D


Sibel
İlk kitap çok pis yerde kalınca devam kitaplarını beklemek cidden eziyet oluyor.Bu seri de ne yazık ki onlardan.O yüzden devam kitabının çıkacağını duyduğumda inanılmaz sevindim ve çıkar çıkmaz da elbette alıp okudum (Gül sağ olsun). 
Serideki tüm karakterlerin arızalı olmasını seviyorum ,daha bir gerçekçi geliyor bana yazılanlar. Devam kitabında da yazar aynı çizgide gidiyor.Aman kendimi okuyucuya sevdireyim vs diye bir anda melaike olmuyor hiç biri.Hikayenin genel gidişatı,kurgu vs üzerine söyleyecek sözüm yok diğer iki kitap gibi bu kitap ta çok iyi.Ancak kitabın genelinde çok fazla iç ses vardı benim kriterlerime göre. Tamam Ellie ve Camden’in duygu ve düşüncelerini okumak,bilmek hikayenin kurgusu açısından elbette önemliydi  neyi neden yaptıklarını anlayabilmek bir mantığa oturtabilmek için.Ama bunlar o kadar uzun tutulmuştu ki ara ara okurken sıkılmadım dersem yalan olur.

Bunun haricinde Javier canım yaptığın tüm kötülüklere ve iğrençliklere karşı hala seni Camden’dan daha çok seviyorum =D En azından açıkça kötüsün,diğeri gibi iyi görünüp her poku yemiyorsun =p
 Veee Novella ilk kitaptan sonra 0,5.kitabı çıkartmak için 1 sene bekletmiştin bizi.Bu sefer 6 ay sonra çıkarttın.Bu hesapla serinin son kitabını 3 ay sonra bekliyoruz senden =D


Gül
Camden  için ne zaman melaike dedik ki? Kitapta "işte bu kitabın iyisi " denilecek kimse yok.Javier kötü diye Team Camden cı değilim,Javier sosyapat bir bencil diye Camden cıyım =D 
Güzel mi kitap güzel, lakin biraz geç açılıyor.Yazar diğer kitabından daha çok detay verdiği için olabilir.Belki ilk kitapta bu konu ile ilgili eleştiri aldı bilemiyoruz.Ama ben o hafif gizem duygusundan ,neden oldu şimdi bu duygusundan memnundum.
Kitabın orijinal ismi kitaba daha uygun Shooting Scars ( yaralara vurmak ) ,karakterler maddi manevi her türlü yaraya vura vura gezdiler kitap boyunca.



Tüm kitapta Camden ın yanında olan Gus tan da birşeyler çıkacak bu kitapta sinyallerini verdi.

İki erkek arasında kalan kadın karakterlerden azıcık sıkıldık ,alternatif bir çözüm sanırım bizi üçüncü kitapta bekliyor,en azından Camden rüyasını gördü=D

Ellie ye üçünü kitap için dileklerimiz :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder