29 Eylül 2016 Perşembe

Jennifer L . Armentrout – Geri Dönüş (Titan Serisi 1)


Jennifer L . Armentrout – Geri Dönüş 
Tarih bir kez daha tekerrür etme cüretini gösteriyor.

Seth'in hayatını tanrılara adamasının üzerinden bir yıl geçti. Ve şimdiye kadar, tanrıların ona verdiği görevler hep şiddetli ve kanlı oldu. Bu durum Seth için sorun değildi. Kan ve şiddete alışıktı. Ancak şimdi Apollo'nun onun için başka bir planı var. Ellerini ve başka bir uzvunu uzak tutmak kaydıyla muhafız rolünü üstlenmek zorunda. Ve kendini dizginleme konusunda gerçekten başarısız biri olduğundan, bu görev onun şimdiye kadarki en zor görevi olabilir.

Josie'nin bu inanılmaz seksi adamın ne olabileceğiyle ilgili hiçbir fikri yok. Ama büyük olasılıkla evden ayrıldıktan sonra başlayan yeni hayatı, Olympos büyüklüğünde bir blenderin içine atılıp püre haline gelmek üzere. Josie ya delirecek ya da antik bir mitin içinden fırlamış bir kâbus onu ele geçirmek için fırsat kollayacak. Daha da kötüsü, altın rengi gözlü, sır saklayan Seth ile arasında oluşan beklenmedik çekim bunların hepsinden daha tehlikeli olabilir.




Sibel
En sonunda geldi Seth’im =D

Gül
Hımmm evet sonunda geldi de …

Sibel
Yazarın Melez Sözleşmelerini çok beğenerek okumuş ve sonunda Sethhhhh diye hıçkırmış biri olarak neredeyse 2 yıldır bekliyordum bu kitabı ve yayınlanacağını duyunca da inanılmaz sevindim. Elbette çıkar çıkmaz da alınıp okundu.Özlemişim Sethciğimi =D Güzel bir başlangıç kitabı olmuş , sıkmadı okurken.Melez Sözleşmeleri serisinin devamı gibi olduğu için eğer o seriyi okumadıysanız bence önce onu okuyun sonra Titan’a başlayın.Ve elbette Jennifer Jenniferlığını yapıp ,yine gücünün farkında olmayan ama aslında erkek karakterden daha güçlü kadın karakteri konduruvermiş kurguya (şimdilik baskın yan erkek karakter yok meydanda ama =p )


Gül

Önce Melez serisni okursanız bu kitabın ne kadar durağan olduğuna konusunda bana katılırsınız sanırım.Ya da ben o  kitapları daha hareketli hatırlıyorum .Çok durağan Seth'ten beklenmeyecek kadar çekingen.Okey bir sürü olaya sebep olmuş suçluluk duygusu vs vs anlıyorum ama … Uzun lafın kısası ben bu kızı Seth'e yakıştıramadım aha söyledim kurtuldum ve diğer melez kitapları kadar sevmedim açıkçası , ki JLA nın gözümde ciddi bir düşüşü var.Bu kitap eski yerine oturtmadı açıkcası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder