12 Ekim 2017 Perşembe

Linda Howard, Linda Jones-Benimle Saklan -The Men from Battle Ridge Serisi 1


Linda Howard, Linda Jones-Benimle Saklan
“Bugün her kimsen, yarın her kim olacaksan ol seni seviyorum.”
Carlin Reed kendisini takıntı haline getiren Brad’den kaçarak ve izini kaybettirmeye çalışarak yaşamaktadır. Bu yüzden, Wyoming’teki küçük ve gizli saklı Battle Ridge kasabası ona bir süre gizlenebileceği bir yer gibi görünür. Fakat Zeke Decker’ın çiftliğinde aşçı ve temizlikçi olarak çalışmaya başladıktan sonra, ilk hatasını yaptığını düşünmeye başlar. Seksi ve tamamen dikkat dağıtan görüntüsüyle bu genç adam, onu cezbetmekte ve Carlin’e kendini güvende hissettirmektedir.
Zeke, Carlin’in şartlarını kabul eder: nakit para, kilitli kapılar ve soru sormamak. Aralarındaki iletişimi iş ilişkisi olarak tutmaya ve başka duyguları araya karıştırmamaya çalışsa da Zeke’nin bu planı kısa süre içinde dağılır.
Ardından korkunç geçmişi genç kadını çiftliğe kadar takip edince, Carlin zor bir seçim yapmak zorunda kalır. Ya sevdiği adamdan kaçacak ya da onu hasta ruhlu bir adamın hedefi yapacaktır.
“Satış rekorları kıran iki yazar tarafından yazılmış bu modern Batı romantizmi tarzı kitapta, bir kovboy ile genç bir kadın sahnede yerlerini alıyor ve aşk için savaşıyorlar.” 
-USA Today-
“Çok yakında mutfak daha da ateşli bir yer olacak.”
- Romantic Times -
“Komik, ciddi, tutkulu ve gerilim dolu... Tüm bu tezatlıklar tek bir hikâyede ve iki yetenekli yazarın kaleminde hayat buluyor.”  
- Publishers Weekly-


Gül
Linda Howard varken işin içinde kötü olması mümkün mü ?

Sibel
Güzel olmasına güzel deeee…

Gül
Kitabı iki Linda’nın yazma sebebi ( bence ) ölen  yakın arkadaşları Beverly Barton’un anısına yazmaları. Nereden hatırlıyorum bu ismi diyenler için Beyaz Dizi yazarıdır kendisi ,Türkçeye çevrilen 3 kitabı kırmızı dizi olsa da =D Yine bence bayan karakterimiz içinde Beverly’nin  karakteri göz önüne alınmış. Nereden uyduruyorsun diyenlere için de ithaf yazısındaki “ Cennettekileri terbiye et “ yazısı ile kitaptaki bayan karakterin herkesi emrine almasını bağdaştırdım diyeyim .
Kitap güzel mi ? Evet severek bir çırpıda okudum .Özellikle erkek ve kadın arasındaki dialogları. Kadın karakter zeki olunca zaten tadından yenmiyor ve Linda hep sağlam ,ayakları yere basan ,akıllı bayan karakterler yazar zaten. Şimdiki yazarlar gibi “güçlü bayan karakter “ diye bağırmadan yazar hem de.
Kitabın sonundaki yemek tariflerinden birinden Linda’nın ( Howard olan ) yine bir taş attığını ya da atılan taşa cevap verdiğini düşündüm ( heee uydurup duruyorum ) “ Bildiğiniz şeyler yazın “ Linda diğer Linda ile birlikte “bildiği şeyi “ yazıp yine iyi iş çıkarmış.

Yurt dışı kapağı

Sibel
Az farkla bu konuya benzer 2-3 tane beyaz dizi okumuşluğum vardır.Sadece polisiye kısmını çıkar al sana uzun beyaz dizi kitap.Haa Linda Howard ve diğer Linda yazınca birlikten kuvvet doğar kitap da daha uzun olur olayı olmuş sanki. Gül bana kızacak (üstüme mi oynuyorsun diyecek =D ) ama yorumunda demiş ki erkekle kadın arasındaki diyalogları beğendim.Bu cümleyi okuyunca baya şaşırdım zira bence karakterler arasında kitabın geneline göre o kadar az diyalog geçiyor ki kitabı okurken bir ara ‘yeter ulannnn düşünce ishali oldunuz hepiniz azıcık da birbirinizle konuşun’ diye bağırdım resmen. Haaa evet olduğu kadarıyla diyaloglar güzeldi, saçma, mantıksız hiçbir şey yoktu (sonuçta yazar Linda yani) ama iç ses kardeşim bir susmadı o iç sesler. Sonuç olarak klişe olsa da güzel konu, salak olmayan karakterler,başarılı yazarlar (diğer Linda’yı hiç okumadım gerçi) ile ancak çok fazla iç seslerle gereksizce uzatılmış, bana göre ortalama bir kitaptı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder