25 Şubat 2018 Pazar

J.A. Redmerski – Victor - Katiller Çetesi Serisi 6



J.A. Redmerski – Victor 
“Redmerski sadece unutulmaz karakterler yaratmakla kalmıyor, müthiş bir ritim de tutturuyor. Onu bu kadar başarılı yapan da bu.” –Publishers Weekly 
 “Katiller Çetesi bitmesini istemediğiniz serilerden. Victor ise bu maceranın unutulmaz bir parçası.” –The New York Times
“Bir seri ancak bu kadar sürükleyici olabilir! Karakterlerin gelişimine tanık olmak tarifsiz bir duygu.”  – USA Today
Profesyonel katiller bile kafa dinlemeye ihtiyaç duyar ama Victor için Izabel’le çıkacakları tatil, sevdiği kadınla baş başa kalmaktan çok daha fazlası demektir. Çünkü bu, Victor için bir tür kendini aklama fırsatıdır. Onu Niklas’la neden İtalya’ya yolladığını, Nora’ya olan ilgisinin ardındaki gerçeği ve daha pek çok konuyu açıklığa kavuşturmak için yakaladığı bir fırsat... Fakat yaşanan olaylar bazıları için tatillerin de sadece boş bir hayalden ibaret olduğunu gösterecektir.

J.A. Redmerski – Kara Kurt - Katiller Çetesi Serisi 5


Gül
Üfff yeter bitti benim için seri.

Sibel
Yok yavvv bu seriyi okurken ciddi olamıyorum ben =D


Gül

Yazar tutarsız öyle böyle değil.Gidip orjinalinden falan kontrol etmedim ama  son iki kitaptır 50.000 ya da 20.000 dolar iş alıyorlardı bunlar.Ben hatırlıyorum ama yazar hatırlamadığından böyle bir cümle kurduruyor salak İzabel e ki sanki bu romanın sonunda biraz akıllandı ama çok eminde değilim.
Yıllar evvel bir arkadaşımla bir Türk dizisine takılmıştık ve mantık hataları yüzünden çileden çıkınca bırakmıştım .Neden derseniz sürekli karakterler hakkında bildiğimiz şeyler değişiyordu .Bu dizide de aynı sıkıntı var .Victor kaç yaşında???? .Bu kitapta yine 40 larında .Önümüzdeki kitapta ne olacak Allah Kerim.Yazara tavsiye ( Türkçe bilmiyor ama olsun)  Bir excel dosyası aç karakterler için, kaç yaşında ,hakkında bildiklerimiz falan diye not al, roman yazarken de arada bak oraya.
Çok sıkıldım bu kitabı okurken ,artık ruh durumumdan mı emin değilim komedi kitabı olarak bile okuyamadım .Totomla okuduğumdan pek bir detayda yakalayamadım .Bu seride okuduğum son kitap olacak sanırım .Sibel size haberleri verir artık seri ile ilgili ,o benden daha çok seviyor seriyi.Hatta (bkz ikinci kitap yorumu )çok savunmuştu zamanında bana =P

Sibel'den Gül'e Not : Daha ne kadar bu muhabbet devam edecek bilmiyorum ama evet serinin 1 ve 2.kitaplarını sevmiştim,inkar eden yok zaten ;)




Sibel
O 3. Kitaptan sonra seriyi ciddiye almak neredeyse imkansız hale geldi benim için.Üstelik te tam dur galiba azıcık düzeliyor derken yazar yine bir şey patlatıyor ve ben makaraları koyveriyorum resmen =D Örneğin ; Victor’un 100 bin dolardan aşağıya adam öldürmemesi ama tanıdık diye %50 iskonto yapması (puhahahahahahaha) ya daaaa Neava’nın bilinci kapalı olan Izabel’i (ki boyut olarak Izabel’den küçük) sırtlayıp hop diye taşıyarak götürmesi  ya daaaaa Izabel’in Meksika’ya gitmeden önce doğum kontrol haplarını saç örgüsüne gizlemesi ya daaaa ayyy öylee çok ki hepsini yazsam spoilerden geçilmez buralar diyerek kesiyorum yorumumu =D

Not 1: Bir türlü anlayamadığım şey (gerçi yazarı hiç anlamıyorum ayrıııı) Vonegu bunların yerini biliyor mu bilmiyor mu ? (kurgunun içinde birbiriyle çelişen o kadar çok şey var kiiii)

Not 2 : Ve bu kitapta daha ilk sayfadan Victor’un yaşının min 40 civarında olması gerektiğini anlayarak serinin bir önceki kitabındaki 26 yaş olayı herhalde basım hatasıydı diye düşünüyoruz (gerçi belli olmaz bakarsınız bir sonraki kitapta yeniden gençleşebilir =p )

Gül den Not 2 ye Cevap:26 yı 40 diye çeviren bir çevirmeni Aspendos dışında kimse işe almaz,yazar 26 diye yazmışsa el mahkum sende öyle çevirirsin.

Okurken yazara sürekli söylediğimiz


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder