9 Aralık 2015 Çarşamba

J. M. Darhower-Ruhumdaki Canavar ( Monster in His Eyes Serisi 2)


J. M. Darhower-Ruhumdaki Canavar 
Ben iyi bir adam değilim. Değilim işte. Biliyorum. İçimde, dünyada en ufak ışık zerresi bile bırakmayacak kadar karanlık var. Ama zarar veremeyeceğim biri var, söndürmeye cesaret edemediğim tek bir ışık…
Karissa.
Benim bir canavar olduğumu düşünüyor ve belki de öyleyim. Onu her dokunuşumla ürkütüyor, ruhuna işkence ediyorum. Ama ben tek değilim. Dünya canavarlarla dolu ve en tehlikelileri ben değilim.
Onların yanına bile yaklaşmıyorum.
Tanrı bana yardım etsin ki onu seviyorum.
Seviyorum işte.
Ve Tanrı, onu benden almaya çalışan herkese de yardım etsin.


İlk kitabın yorumu için tık tık ( açmadan önce ilk blog sayfamızdıııı, acemiydikk ) 

Gül
Bu kitapta Ignazio Vitale’ın boşluktan eko yapan beyninin içindeyiz.
Sibel
Hikayelerde fazla iç sesten nefret ederim. İçimi sıkıntı basar iç sesleri okurken… Hikayelerde iç sesten nefret ettiğimi söylemiş miydim =p


Gül
Kitabın bazı yerlerinde ciddi ciddi kahkaha attım,kitap komik değil yanlış olmasın ,saçmalıklara güldüm ve sürekli şunu düşündüm , "bu adam cidden 38 yaşında mı ? " evet erken bir andropoz söz konusu sanırım ,neredeyse tüm belirtiler mevcut .
Doktorlar tarafından kendisine yıllar önce kişilik bozukluğu tanısı konulmuş ,ben yanına obsesif kompulsif bozukluk teşhisini de ekliyorum .Eline deterjan neyin alıp elleri kanayasaya  kadar temizlik yapıyor.İnsan düşünmeden edemiyor ;  bize temizliğe kaça  gelir acaba diye , her anlamda ,önce sevmediğim kişileri temizlesin arkasında da evi …


Spolier
O kadar çok iç ses var ki bir noktada artık içinize fenalık basıyor.Yeter diyorsunuz ,pek yapmadığım halde kitabı yarım bırakıp başka kitaba geçtim.O kadar afaganlar bastı içime. Ve bu kadar sorunlu,ilaç tedavisi artı psikoterapi ile iyileşebilecek adamın aşkla iyileşmesi  ,öldürdüğü onca adama karşın hiçbir şey ona dokunmadan olaylardan çıkması beni cidden ama cidden rahatsız etti. Hollywood filmleri ile büyüdüm katil  mutlaka cezalandırılmalı bana göre ,tabii kovboy filmleri dışında ,o filimlerde  sebil gibi Kızılderili öldürseniz de ,yine de iyi adam olursunuz.Galiba Naz sadece Kızılderili öldürdü kitapta.
Karissa o aynı bildiğimiz Karissa “ profesyonel kız arkadaşlığa”  devam pardonnnnn,O Naz ile nişanlı o yüzden  profesyonel kız arkadaş değil.Merak ediyorum acaba Naz köpeği öldürse ayrılır mıydı ondan ,diğer aile ferdlerinden belki de daha değerlidir .
John Wick i filmini izledikten sonra ekleme gereği hissettim.Yazar bir tetikçi nasıl olur diye gidip filmi izlesin bence .

Sibel
Bizi takip edenler bu bloğun doğuşunun sebebinin Gözlerindeki Canavar olduğunu hatırlayacaktır. Oldukça uzun zaman hevesle bekledikten sonra (bu arada bloglardaki çokkk güzel yorumlarla iyice gaza gelip) yaşadığımız hezimetten sonra sinirlenip açmıştık blogu.Eee tabi böyle bir geçmiş olunca da serinin 2.kitabını okumamak olmazdı haliyle.

Kişisel olarak ben hikayelerdeki iç seslerden çok sıkılırım.Elbette iç ses olmadan olmaz ama bu biraz fazlalaşınca bana afaganlar basar.Hal böyleyken üstelik de ilk kitabı beğenmeyen ben bu kitabın neredeyse %80 i iç ses olunca resmen bitirene kadar işkence çektim. Gerçekten abartmıyorum tüm kitabı " ayyyyy çok sıkıldımmmm offfff bitmiyorrrr " nidaları içinde okudum.

Gözlerindeki Canavarda Karissa’dan nefret edip bir nebze Naz’a sempati beslesem de bu kitapta Naz’a olan bütün iyi hislerim bitti.Tüm kitap boyunca Naz’ın sorunlu beyninin içinde dolaşıp durduk yeminle.
İlk kitapta kafamıza takılan,sorduğumuz bazı sorulara bu kitapta cevap bulacağımızı söyleyen arkadaşlarımız oldu.Ama açıkçası ben pek de bir cevap bulamadım sorularıma.Belki sadece bu mafya grubunda baştaki adam kim Ray ve Naz arasındaki hiyerarşik düzen nedir falan ancak onu birazcık anlayabiliyorsunuz ama onun dışında mesela öğretmen Karissa’yı nasıl tanıdı bence hala çok saçmaydı. Neymiş Karissa ile annesinin gençliği birbirine çok benziyormuş da oradan anlamış hocası. Hadi amaaaaa size mantıklı geliyor mu bu sebep bana hiç gelmedi doğrusu.

Sonraaaa mesela aklıma takılan bir konu ; Yine ilk kitapta Karissa’nın arkadaşına tecavüz hapı veren şu sevgilisini (adını unuttum) Karissa hemen kabullenivermişti. İkinci kitapta ise bir anda çocuğa nefret beslemeye başladı. Eee ilk kitapta hiçbir sakınca görmemişti, neden şimdi ona karşı tavır aldı (yoksa yazar bizim bloğu mu okudu =D ) ?
Ve kitaptaki şu polisiye kısımlar.Jamie McGuire bir bu yazar iki.Amerikan polis teşkilatını rezil eden iki yazar diyor başka da bir şey demeye gerek görmüyorum bu konuda.

Neyse sonuç itibariyle zorla bitirdiğim,okurken aşırı sıkıldığım,akmayan,resmen elimde sürüklenen bir kitap oldu.İlk kitabı okuyanlar eminim ki bizim gibi meraktan bunu da okumaya başlayacaklardır.Ama sizi garanti ederim çok sıkılacaksınız çoookkkkk =D 

Kitabı okurken biz temsili falanda değil 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder